26.5.09

::MEH ABANG URUT..::

Peket ni plak utk aku dah sesi keluarga..!

umang aii..siap peket gitu ha..bagusssss

TARA!!!

RUQ'YAH MINYAK ZAITUN

minyak urut yg telah dibaca ayat suci..
nak try yg ni lak.
sebab aku ni kan mmg dah senonim ngan sengal2 badan!
biasa aku sapu krim sakit otot dari spital je..
Insyaallah, try yg ni plak..

Meh aku iklankan! muahahahahaha..
minyak ni aku beli dari geng mak ayam, HERDA

ni link
KEDAI HERDA



KHASIAT RUQ'YAH MINYAK ZAITUN NI:

(Bagi Tujuan urutan Luar, diniatkan/Ruqyah untuk tujuan Perubatan)

Sabda Rasulullah S.A.W; "Makanlah buah Zaitun dan gunakanlah minyaknya kerana ia Adalah buah yang banyak barakahnya"

Bahan-Bahan Buah Minyak Zaitun, Kemuning Hitam, Herba Buah Kokka & Habattusauda.

  • Terseliuh/Kebas/Lumpuh
  • Melancarkan perjalanan Darah, Melegakan Senggugut
  • Sakit Sendi-sendi/Bisa2 Badan
  • Urat Saraf/Sakit Kulit, Kayap, Gatal2/Sengatan Serangga
  • Gangguan Sihir/Santau (Sakit Perut,Lesu sendi badan, Sapu serta urut dibahagian Sendi tulang)
Di Ruqyah dan Di Syifa dgn Ayat-Ayat Al-Quran bagi tujuan kesihatan Rohani dan Jasmani. InsyaALLAH..

Kalau nk order, leh trus kontek mak ayam HERDA ye..

3 comments:

fazilzura said...

amboi kak mon, sejak2 jd tokey .. soping sakan .. alhamdulillah business kencang gituuukkk..

oh her ke jual nye.. mak ayam tu sihat ker kak .. lama dia x timbul.. bz dgn kedai

Jiey^Mien said...

Huish.. Menarik ni.. Ala2 leh cuba..

Alyn Aellynn said...

dah try minyak ni kak ai
mmg elok
before tidur sapu mane2 yg perlu

klik klik (^_^)