18.5.09

::LAKIKU JAGA::

Pukul 3 PAGI SABTU aritu laki aku selaku AJK kt blok cumah aku ni kene bertugas berJAGA. Alahaiii..siannye dia. Dah la kene jaga dari kul 3 - 6 pagi. 6:30 lak kene bersiap2 nk gi keje lak..Takpe ye bang, demi tugas + tanggungjawab.. kene la gilir-gilir..

Aku lak sempat lagi amik gambo laki aku kat bawah tu dari umah aku tingkat 10 ni!! Laki aku tgk gambar ni pon tekejut cipan!! "aik! ni kat bawah rumah kita ke Yang? Camne yang amik gambar ni??" muahahahahahaha..tu la Abg, Intan dah ckp Intan ni ada Antu Raya, tak caye...muahahahahahahaha...KELIWON sudah mari!!! (walhal jenoh aku hulur tangan keluar tingkap nk amik gambar. siap lilit2 tali kt lengan takut KIMIe aku jatuh!) keh keh..


siap zoom lagik.. :P


13 comments:

ppb_ppkp said...

mak oit......dasatt la ko kak ai, memang suspect la kat kak ai..iihihihi..
kak ai..nape kena jaga??xdak jaga khas ke/??

MUMMY ILA said...

amboi rajin abe kaman....

sitione said...

siut ar ko jah..aku ingat kan apa yg bertengek2 kt jalan tu dlm keadaan selari..muahahahha..upa2nya kon oren tu..

nasz said...

kak ai, kalo jatuh la si kimie tu, adoi! tingkat 10 lak tu!!

Nur Syafawati said...

yg ko dok wat ape lak kul 3 pagi x tido lagi ha???baru lepas eh?kahhhhhhhhhh...bagus tul abg kaman..rajin berjaga kat blog..good2..

sis_nita said...

amalan moliyerr nehhh.. tahniahh laa kat abg ko ai.. kat tmpt akak lom aderr laa persatuan jaga menjaga nehh.. ntah lerr.. mcm malas jerr para2 asben diaorang.. asben akak? RAJINNNNNN..

Rafizah Nordin said...

rajin sungguh abg kaman.tp flat tempat tinggal ko tu banyak kecurian ke sampai nak kene berjage gitu besan?xpelah...hidup berjiran mmg begitu...

apisz said...

haha..kelakar lah akak ni....

fahmi latiff said...

bagus nyer abang kaman...
seronok jugak yer mengeratkan silaturahim,

fazilzura said...

fuyoh kak mon... mmg keliwon ler kalau gitu .. kahhhhh ...

bagus ler abg kaman .. dia jd sukarelawan yek

FaizAmYAirieL said...

baguskan penduduk bekerjasama menjage keadaan..ehehe..kurangkan jenayah..bagosss sgt..ehehe..taman umah aku pon mase ade kes je beriye smue jage pintu masuk siap tahan kete lagik kalau nak masok..sbb aku penah kene..balik pkl 2 3 pagi..ekeke..nasib die kenal bapak aku..kaahh

saveme_zero said...

bgs tol abg kaman..ekekekek. ko kak ai...sempat je terjah abg kaman ekrk

AkMa said...

uishh dasyat tul la ko ni kak aii..memang terror ko amik gambar..dr atas sampai ke bawah..photographer hebat..

klik klik (^_^)