25.5.09

::OPET DAPAT BAJU::


AMBOI SI AI NI SKANGGGGGGGGG!! DAH PANDAI ORDER BARANG ONLINE DAH..kahhhhhhhhhh..

Dulu aku adalah sangat jakun. Pelik apesal org leh sopin online. Tak aku sangka aku leh berbisness guna online gak! keh keh. Barang2 kat atas tu aku terima minggu lepas. Masa aku berkuarantin tu. Ada yg sampai kt umah. Ada yg kat opis. Makanya, yg kat opis baru aku amik smalam la..sonok pulak.


Paket ni untuk Adeq Opet

sempat lagi nk buat 'peace'

apa ni mama??

huiiiiiiiiii!!!!
BERLAGAKNYA KAUUUUUUU!

baju untuk Opet..
Comel sangat!!!

baju utk Along, Angah + Along aku dah beli aritu kat JJ.
Ala...yg $5.90 tu. kih kih..kali ni turn Opet la pulak..


Yang ni aku order dari kawan aku kat JB, Reen..

Ni website dia.. THE KIDDY WORLD
yg peket lain tu, nnt aku criter lagik..



4 comments:

nita said...

tak penah buat lagikk shopping online nehh.. takut ketagihh wooo.. Ai, shi3la aderr pesanan tuk ko.. ko masuk blog akak ehh.. pesanan syahdu.. huhuhu!

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

ha ha ha
tu dia....
aku dah lama terjebak ngan online shopping nie kak...tp sumer baju2 batrice ler...
puas hati....kalu kat mall tu..lebih kurang sama jer pattern kak...

comel opet dpt baju baru...

nabilah_2908 said...

opet jer ke kak..yg lain2..dpt gk?

abangfaizul said...

maju ko skarang ni kak... wahhh

klik klik (^_^)