14.5.09

::BAJU BANGUN::


BB : Yeay! Yeay! Mama beli baju....! Tu baju apa Ma?


Mama : Ni baju tido. kesian kat kowang baju tido dah teruk2 sgt. (nurun dari along :P)


BB : E'eh..dalam plastik tu baju apa pulak? BB nk tengokkk..


Mama : Ni baju biasa..


BB : oooo..mama belikan kitaorg baju tido ngan baju BANGUN ye Ma? Time kaseh..


Mama : Baju bangun??!!! erk!


BAJU TIDO

BAJU BANGUN
ngeh ngeh..

(baju tu dah kotor sbb angah dah pakai, tumpah lak air bandung dia! isk!)

Ni plak baju BB punye.. PINK ooo!
Aku memula cam serba salah lak bila
Angah suke yg kale biru tu
sbb biasa BB xmo pakai pink.
Dia kan cam kasar skit..

Tp sib baik la dia OK je..nk gak sarung pink tu.
hihihi



NOTA JUBO: Lupa lak nk bagitau rege baju yg aku beli ni. Aku beli kat JUSCO. Rege baju tido tu sepasang $10 + Baju bangun tu selai $5 sajer!!!!!


10 comments:

nasz said...

hahaha, kreatif sungguh otak anak ko kak ai

Bibu said...

aku nak belilah baju bangun wakakaka

watie said...

salam kenal.. leh pinjam baju bangun hihihi

saveme_zero said...

cutenya bb ni..hahaha. pandai lak hahh dia bg istilah bj bangun..haahaha

Anonymous. said...

bestkan shopping kat jusco kan, kak? murah murahhhh. saya pun sekarang selalu je shopping 'baju bangun' kat sana ;p

maswani said...

cantiknya baju bangun tu..

fazilzura said...

wakakakak bj bangun ler plakkk.. xleh tahan

Nur Syafawati said...

baji bangun!??!?!!?kahhhhhhhhhhhhhh...guling2 aku gelak..kalau anak aku tanye gitu..mau aku terkedu x tau nak jawab aper

FaizAmYAirieL said...

kahhh..baju bangun..ekeke..golak aku sensorang kat opis ni kak ai...murahnye kak ai..aku suke murah2 ni...lawo lak tu..berbaloi..ehehe

viruspadu said...

baju bangun wakakakakaka

fes time acik dongar

kelakar betui

klik klik (^_^)