4.5.09

::BABI Q::

CT & Sam sampai melaka jumaat pagi. Petang tu lak kami adik bradik sepakat gi TESCO Melaka nk carik bahan-bahan mentah nk buat babi Q. Ramai2 le sponsor..memasing ada bahagian memasing. Tp si AJ ngan Arul bahagian dowang tukang makan + masak je! cait!! jadik la...dari takde langsung..kih kih..

Tp mcm tak bape nk best la sbb laki aku takde. SUMPAH tau. Aku sebenarnya mmg kekok kalau laki aku takde. huhuhu..tp sib bek la kejap je..

Ni on the way nk ke Tesco..


ayoyo..mama suka la gambar ni!!
sweet sangat...

AJ the Driver

Arul + Iena + Fawza the Doll

Iena + Me
sama tak??

Tote mama tido..

Fawza the Doll..cute kan?

AJ jadi nanny!
ibu2 bebudak ni ntah kemana dah pegi!!
isk isk isk

pilih CT, pilih!!!!

sampai 2 beg kau rembat!
tamak haloba-loba betul kau ye...!

proses pembakaran bermula

ngap!!!


laki si CT, boleng oooo

cedappppppppp

Tak banyak sgt aku snap gambo sbb masa stat nk bakar tu aku sibuk gi hangkut tudung2 aku kt umah jiran mak aku. Syukurrrr rezeki aku kat sana. Banyak gak yg beli. Alhamdullilah..Tp kan, aku nk criter gak tau. Pagi smalam aku gi Pasar Alor Gajah tu. Aku sesaje gi tanye kat kakak jual tudung tu yg ID belah tengah punye brape hengget. Kowang tau brape?? kebanyakannye sume jual $38 ke atas!!! $40 pon ada kau!! Ya Allah...giler bapak mahal! huhuhu..aku saje mintak kurang. Paling kurang dia kasi $35 je! Aku tanye Mr Al (supplier aku), apesal dema jual mahal gilos camtu. Dia ckp maybe sbb dah dijual dari tangan ke tangan. Tu yg jadi mahal tu. huhuhu..camtu ye? Takpe, camne pon..aku tetap jual ngan harga murah aku tu. Asalkan ada untung skit pon dah syukur Alhamdullilah....

EXORA...ooooo...EXORA!!



12 comments:

Eyqa Aman said...

cm sedap jek babi beratur tu kak aii..haha..ne family kak ai??

aJA said...

lamernyer tak blk melaka...rindunyer hati hamba uhukuhuk

Tinie said...

BEST GILER..
tapi kalau laki xder meman xbesh kan...macam ada jer kurang kan kan kana

Emy Omar said...

Kak Ai kita beli kat masjid tanah Tudung ID yang belah tengah tu pun RM35 la..tu pun selepas berguling2 mintak kurang ha..ha.. hik takde la berguling..acah je

atie said...

amboi ko ai...dah termimpi2 exora aku tengok...hihi.

ppb_ppkp said...

kak ai..patut la imah xnapak kak ai 2-3 hari ni..balik melaka rupanya.

kakngah said...

ape kata.. ko bukak branch kt AG.. buleh buat duit ooo.. tak pn tetiap pg ahad.. bukak payung kat sana. ala.. dr KL ke simpang ampat 1 sengah jam jek.... kat KKB tudung ekin depa belasah rm35.. mahal tak nok????

♥ Eda ♥ said...

jauhnye sampai tudung2 ko tu mek...babi Q lag..sakan eh...

el said...

amboi nak beli exora...segan ler nak kwn ngan org pakai exora ni..hahahahaha

Bibu said...

hoh asik nyembut Exora aje nih...dah booking ker? ehem ehem

ctm-cak'on said...

exora ke eumora ni kakak ai? ekekekek

AkMa said...

sodapnye lah kak ai oiii..

klik klik (^_^)