7.5.09

::SEI LOR::

Smalam petang, tetiba aku dgr bunyik pancaragam. Makin lama makin jelas. Aku ingat budak skolah mana lak yg training..aku pon gi le jenguk kat beranda umah aku tu. La...rupa2nya ada org cina mati. Bukan main sedap pulak lagu yg pancaragam tu main! hihihi

Org yg mati tu pompuan, duk kt appartment tu kot. Kalau tak pon kat kawasan umah teres blakang tu. Nampak cam kaya je..maybe dari taman seri bayu tu kot..





sedap lagu kau!

aku rasa jauh tau jirat cina dari umah aku ni..
jenoh la dowang ni berjalan..
dah le slor giler..
huhuhu


7 comments:

Tinie said...

kawasan rumah aku pun selalu macam ni..bnyk org cina tinggal situ..

~~ciklinn~~ said...

hadoiii sempat yer kak kau skodeng

shi3la said...

derangg tolakk ker keta tuhh....selalunyer yg kayooo nihh over sikit..lelebehh..

nasz said...

org cina ni kaye2 kan. tp bila org mati, dorg blh berjalan je ke jirat cina tu. apasal masing2 tak naik keta?? pelik aku!

Emy Omar said...

Kak..sempat ko snap gambo tu kak

fazilzura said...

lor kak .. wakakak cine mati pun sempek ambik gambo

Rafizah Nordin said...

jauh eh jirat tu?sure meleleh peluh kat tiak memasing sementara nak sampai...wakaka

klik klik (^_^)