15.5.09

::ERK!..::

Dari dlam kete lagi aku dah tunjuk kasut boya tu ngan Opet. Dia nampak je trus campak kasut lama dia! wahhhhhhhhh..aku pon berkobar2 dah hati. Lega la dia dah boleh terima kasut lain dari kasut yg abah dia jumpa kt tempat sampah tu. haihhhh...eh, lupa aku nk amik gambar kasut kesayangan Opet tu. Nanti la..esok aku tayang kasut tu ye?

Kat umah sibok la dia nk try kasut baru merah menyala dia tu. Atas katil pon balun je...!


bukak plastik dulu...

Alaaaaaaaaaa...mmg betul x muat la..
BESO. banyak lebih kt blakang tu.
dia nk jalan pon payah.

ahhhhhhhh..aku tak kisah!
leh je simpan kan?
untung2 raya ni ke..leh pakai.
kalau tak pon, simpan jelah utk tahun depan.
hihihi

comelnye!!!

tara!!

Opocot kau jatuh!

TQ Mama..!


14 comments:

Redbloodsnow said...

hehehe..a'ah kak, leh pakai taun depan ke ape ke kan..biar beso ckit, asalkan x kecik..tol x :P

lawa kaso boya tuh on her feets la. merah menyala...auwmmmm!!! hehe

FaizAmYAirieL said...

sangatt comeyy dgn opet koo kak ai...nanti leh jalan2 dgn airiel yer...ehehee...ngee..

ppb_ppkp said...

hhihihi..lawak je tgk opet ni..
germa auntie tgk tau...gebuss

aTan and JuLies @ aYu said...

tomei nyer kaki opet.. xpe kak ai.., besor xpe.. jgn kecik udayh la..
nnt langsung tak leh pakai.... :-)

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

apsal ko dah tukar nama bambam ke opet??

wei..nnt org panggil pepet..marah ko

elly @ suely said...

aku rs time raya nanti muat tu kak, budak cepat je beso nye hehehe....

D.O.U.B.L.E...S said...

alahai ciannyer..tak muat lak...tak pa la..smpan dulu raya nie boleh la pakai kot....

fazilzura said...

xpe kak ai .. kasut tu pun ramai yg pakai longar2..
x puntungu raya .. enth2 dh leh muat

helena's said...

comel la..org besa punye ade??

nabilah_2908 said...

eee..geram jer tgk ank akk nie...comel...!!! (^_^)

~~ciklinn~~ said...

alahai comellnyerrrrr... geamm tgokk opett comelll lah bangett

*syafinaz*me,my self and i... said...

ai..opet umur brape?same ngan alyaa ke? 2 tahun.kalo same alyaa pun sure x muat kan.

tapi cute la..kalo beli kat butik mau seratus lebih kan..aku geram la tgk opet tu..apesal dia comel?

mak opet aku tgk x le comel sgt..
arkkk..lariiiiiiiiiiii...lariiii..

saveme_zero said...

alaa..skit je k ai,besar tak rugi weii..jgn kecik. comel hah ely pki.

el said...

danish ada 3 kasut croc tu...tp bkn croc btol..beli kt tesco jerk...hehehe kuning, itam, hijo..kuning dh x muat...itam lak..beli2..tgk2 lebih blkg cam opet tu..so tu yg beli kaler ijo..sib baik leh pki...alah murah jerk..

klik klik (^_^)