25.5.09

::SYIOKNYE KOREKKKKKK::



Dah lama TABONG anak-anak aku tak kene korek. Dah alang2 penoh tu, baik korek pehtu masuk dalam bank memasing. Aku biasa camporkan semua skali pehtu aku bahagikan 4. Pehtu aku tokok tambahkan la ngan $ aku skali nk nampakkan amount tu cantek..




Tengok budak ni!!!
Along dah kuarkan, dia gi masukkan balik!
isk..

korek nak..korek..



sampai terkangkang kangkang kira duit!
pandai ke tu?...



Nanti Abah tolong bank-in kan ye...


8 comments:

MUMMY ILA said...

bagus..kecik2 ajo menabung. dah beso nanti senang nak pakai duit. selamat menabung ye adik2..hehe

ZiE said...

dah byk duit nanti dtg le jumpa auntie kat sini ye....

Jiey^Mien said...

Hamboii.. Byknya duit.. Auntie nak sket bleh?? :P

helena's said...

bagus2,,kecik2 da pandai menabung..

Rafizah Nordin said...

besan,bebaik menantu aku tu kang termasuk duit dlm mulut lak...ok menantuku sayang...pepandai simpan duit eh...corah maso dopan...

fazilzura said...

amboi memasingggg.. dok tayang duit

☆ lieya latif ☆ said...

bagus kak ko didik anak ko menabung dari kecik nieh....ko ni mmg pandai mendidik anak2.....

JuLieS aka Ayu said...

amboi.. masing2 dengan simpananya.. bagus.. bagus..

klik klik (^_^)