6.5.09

::ANJING ROGOL KUCING??!!::

Balik Melaka aritu mak aku ckp dia dapat cucu baru. Punye lah tekejut aku tengok rupa paras anak kucing tu. Macam anak anjing!!! Serius wei..mmg rupa anak anjing. Dah le sume kaler itam. Ekor lak kontot je. isk! aku tanye mak aku, anak mak kene rogol ngan anjing ke???? ntah! mak aku jawab. Aku angkat, pehtu kebek-kebek lagi cucu2 mak tu. isk! aku tak puas ati betul..sebijik la wei! huhuhu..trus otak aku membayangkan kucing mak tu kene rogol ngan anjing! kui kui kui..seksa oooo..

Tgh aku kebek2 & membayang kan anjing tu tgh romen kucing mak aku, mak aku leh gelakkan aku pulak. Baru le dia ckp ngan aku mmg bapak kucing tu kaler itam + ekor dia kontot. Cisss kau Biah! bikin aku suspen je. kahhhhhhh...ingat leh la aku kontek majalah mustika buat criter pasal kucing mak aku ni. Hampes!


tengok..pelik oo ekor dia.
sume pon camni tau..


tomeinyeeeeee


Angah risau betul tengok anak kucing ni tido berhempok-hempok camtu.
dia takut yg kat bawah tu penyek.
jenuh dia asing2kan.
aku ckp ngan angah, kucing mmg le tido camtu..
baru dowang sedap tido..panas je..

aawwwwwwwmmmm




ni bukan mak dowang,
mak dowang kakak kepada 'adik' ni
'adik' ni dulu aku penah criter pasal dia..
Dia mcm strok je..sian tau.
tp smp skang pon idup lagi. Panjang tul umur dia..

nampak tu??
cute kan?
ni mmg anak anjing betol ye puan2..
dowang ni pulak kesian tau.
Mak aku ckp takde ber ibu
So, tetiap pagi mak aku kayuh beskal bagi dowang ni makan nasik
kesian..takut kelaparan pulak..
huhuhuhu



Dia ada 4 ekor sebenornya..
lagi 3 ekor nyorok dalam semak ni..mmg tak bape nk nampak sbb dowang kaler itam..


7 comments:

shi3la said...

alahaiiii...kucingg oh myyy uhukkk :(

el said...

cutenyerrrr

Rafizah Nordin said...

ohohooo aku geli geleman tgk anak kucen kecik2 camni.tp klu dah beso sikit aku takut lak.adoiii aku bukan penggemar kucen leeeee

nabilah_2908 said...

x cute pun...mmg de rupe anjing..ha..ha..dh jd kacukan..
kucing+anjing = kujing..hehe.. :)

saveme_zero said...

ko suka binatang erkk. klu aku..mampos weii..takottt..lg2 anak kucing..huwaaaaaaaa..takottttttttt

feliscatus said...

bagusnya bagi makan kat anjing, tak ramai sanggup buat macam tu. btw, nice blog & kitten :)

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.

klik klik (^_^)