14.5.09

::MAKEUP $5::

HOHOHOHO!!! :P

Smalam aku dah stat tepek makeup $5 aku tu kt mata. Kononnye nk buat ala-ala smokey tak smokey tu la kunun. Tapi HARAM x menjadi. Adik aku, Sam siap tegor apesal muka aku jadi nampak itam. huhuhu..rupanya kan..kaler Itam Elianto punye tu mmg pekat nk mampos. Pastu dia jenis yg merebak! Tak sama ngan KRYOLAN. Mak aii! nk compare ngan makeup mahal lak ye? mmg la...kahhhhhhh!! Kryolan seketul tu berpuloh2 ringgit. Elianto $5 je!

Kat opis smalam sampai 3x aku lap. Nampak itam lagi. Mmg sebijik beruang Panda tu aku rasa muka aku. lepas ni aku guna yg kaler itam tu utk eyeliner jelah..huhuhu...


Ni dah 3x lap


seropa!!

Huiii..nampak kedut ngan lobam mata aku ni!
Ada rezeki nnt nk beli Consiller lak la (x reti nk eja)..
Kata AJ BodyShop punye bagus..
Harga dia dalam $30++..
huhuhu..tunggu gaji le gamaknye..

(ngalahkan rege $300 kan? keh keh)

Ni plak makeup aku harini..
Hasil dari MakeuP $5 tu jugak!
aku suka yg mcm ni..
nampak skit muka aku cerah..
lalalalalalalala..



mata $5 ku..
masih nampak kedut + lobam.
kau tunggu aku Body Shop!!!


Target cun la konon

ewahhhhhh...

konon-konon chomel..
kowang kene ckp gak aku comel!!!!
lalalalalalalalalala..



13 comments:

nita said...

akak puji ekkkkkhlazzzz nehh.. comei.. comei.. comei.. mmg comei.. ehh.. ko guna kryolan gak ehh.. akak guna gak tu.. tapi muka cam panas lerr.. tak sehsuwaii kot kat muka akak.. huhu!

fazilzura said...

fulamak kak mon..
kah xleh tahan siap ado plak gambo bear tu ..

saveme_zero said...

cun ko kak ai..xde mcm mata panda pun. klu ko gelapkan pun takpe..mmg menjd la smokey ko tapi aku suka yg hari ni pya..cun jeeeee

FaizAmY said...

comey comey...comeynyee..ehehee..pandai ko make up kak ai..kalau aku haramm jadiknyee..nak buat smokey jadik smoking lak kang..kaahh..warne warni mate ko..aku suke..ehehe

elly @ suely said...

cantik + comel hehehe... x over kire ok la tu... soft jerk hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

you look blue today....

aku mmg nak ckp seikhlas2 nye kak, ko mmg cun pun....cam anak dare...tang body tak leh tahan, takde pun lemak tersembul hi hihi...jeles dowh aku.....

Anonymous said...

huhuh! ingat an komba beruang panda tadi.. ahaks! yo lah.. murah ngan mahal memang ado bezo eh... tapi kalau betul cara.. yg murah bisa jadi hebat!!!

♥ Eda ♥ said...

huhuhu...mcm tu plaks...mekap ni kena try n error..kadang kena kadang tak..ikut nasib...ooo ko nak beli concealer eh... aku pun nak beli ..tapi malas tul nak spend duit byk2 kat mekap ni..tapi teruja tgk org pakai..comane tuh?

nasz said...

pandai ko mekap kak ai, cantik...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

comelnya...hikhik
wei buatla tutorial mekap wei..

sitione said...

satu eyeshadow tu 5 henget ke jah?aku cam penah nmpk lah brand ni..tp kt mana ek..klo 5 henget saty murah oo..leh aku borong..

jay said...

chomel..chomel..k.ai mmg chantek

alamanda said...

ahaks akak nak gak mata camgitu. tapi tak brani nak letak belah bawah mata. sure aku akan nampak cam jerangkong dalam samar. nanti ko perbanyakkan lagi pelajaran make belah mata k. yg bleh buat mata tua akak jadik tegang gitu. mata tegang? belasah je la yek. kekeke.

klik klik (^_^)