19.5.09

::MENSOPIN BARANG PELAMINS::


Ahad tu pepagi lagi kami dah keluar. Sebenornya kami gi ikut AJ gi carik barang2 utk pelamin baru dia. Jenoh ooo tokei2 hebat ni merayap ke KL! keh keh..kehulu kehilir. Ngan mulut pok pek pok pek..ngan jalan yg berlenggang kangkung..kecoh tul la wei! kahhhhhhhhhhhh

Cik CT yg berangan naik pelamin lagik...

Meh sape nk hire aku job makeup..
boleh aku tepek bunga ni kat atas pala kowang!
lawa apa..lain dari yg lain.. :P

gigih menelek..

singgah membeli model baru utk kedai aku..lalalalala

ewahhh..sempat lagi tangkap gambo ngan tokei kedai ni!
Neppy, apesal dlm gambar kau nampak besar dik??
(neppy ni pekerja kt kedai ni)

me + my lovely kepoh SIL

banyak borong oooo..
camne nk angkut ni??

ni le model baru Kedai aku tu..

sape yg cantik?? aku ke dia???
aku kannn?? kannnnn??

kebulur pulak...ni nasik aku..SEDAP

Nasik CT

Nasik AJ yg terangkat bontot makan kerabu dia tu..
sedap nk mampos!


camni gaya balik di dalam kete..
kau pegang apa tu CT??

uik! sampai ke blakang!
hihihi..tu besi pelamin la..

letih makcik!!

Ha amik kau!!!! Penoh bonet..

9 comments:

saveme_zero said...

huyooo!! bravo. 1 famili biznes

elly @ suely said...

kak, kenan kat tudung ct tu... tdung ape tu?

FaizAmYAirieL said...

hamboi..tokey2 skalian...soping erk....selamat maju jaya..ehehee

Nur Syafawati said...

makk oiii...mendappp van!!!!byk nyer borong baranggggg...sonok eh family business..

fazilzura said...

MAK AIi .. sure kecoh kepoh nye korg kan kan ..
mmg meriah bagai ler tu ..

comel model mu kak ai .. daku dh selalu tgk model tu dulu2 kala ..
smp tido pun mimpi2.

[I][T][A] said...

banyak betul shopping.. makin majulah bisness u all kan..

Zanna_MamaBatrice said...

mak aii kak
byk borong nampak

aku setuju
model baru ko ngan ko
cantik lagi ko...
model baru ko tu putih sangat arr kak..x berseri gitewwww

el said...

kena tukar van ni..pki lori..hehehe

♥ Eda ♥ said...

gini upenyer biznes eh...huhu bz sokmo.. model patung tu dah upe ko aku tengok..kahhhhhh

klik klik (^_^)