25.5.09

::OPET + BB DAH PULIH!::


LEGA
betul aku anak-anak aku dah sihat. Dah boleh makan + minum cam biasa. Pagi tadi dah hantar ke nursery cam biasa balik. Sib bek Opet ok. Aku takut dia protes aku hantar dia ke sana. Yelahkan, dah seminggu duk menepek ngan aku. Dia mintak bawak bantal busuk dia jelah tadi. Skang ni dia kuat betul dia minum susu. Agaknya nk balas dendam. Bila dia nyonyot puting tu aku tengok cam nk ditelan-telan ngan botol skali! kahhhhhhhhh..minum la Deq..lega betul mama tengok Adeq dah sihat..

BB lak buat pertama kalinya gi nursery takmo bawak botol susu. Dia mintak minum lepas dah siap2 pagi tadi, pastu belen susu ceklat dia tu letak dlm esbok. Agaknya dah ada rasa malu kot kt nursery tu. Tp aku cam x suka lak dia tak minum susu kt nursery. Dah le dia kurang makan. Sian dia. Yelah..mmg dia dah skolah. Tp umur dia baru je 4 tahun. Bagi aku dia still baby lagi. (tp notty baby la :P) ..haihhh..takpe la BB, balik skolah nnt minum kt umah jelah ye sayang..Tp kelakar tau dia masa sakit aritu. Kan penug ulser dlm mulut? Masa dia makan roti tu aku tengok dia marah kat roti yg dia pegang tu! kahhhhhhhhhh "oiii! Apesal bila BB makan kau BB sakit mulut ha?? Jangan la! Sakit la molot BB ni! hish" wakakakakakaka..dia leh marah lak roti tu. Adoi la anak mama ni tau. Mulut kau yg sakit, roti jadi mangsa!

K lah kengkawan..sebenornya aku skang ni dah tak bape nk sihat. huhuhu..ni dtg opis ni pon aku rasa cam di awang-awangan je. Dah le banyak yg nk aku key-in seminggu x masuk opis. Surat masuk bukan main banyak nk aku daftar dalam server ni..Isyaallah, petang2 kang baru aku gi lawat UMAH kowang ye.. Bubyeeeeeeeeee... ailebiu alls!



9 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

alhamdulillah anak2 ko dah sihat..

ZiE said...

alhamdulillah BB n opet dah sehat...dah sehat ni jgn le noty sgt tau sian mama korang..

fazilzura said...

SYUKUR kak mon .. sume dh sihat ..

* akil pun tingal batuk2 manje jek

Reena said...

bagus dah sihat..semoga sihat selalu..kelakar labb...bestkan bila tgk gelagat anak nie..cute sgt....

nabilah_2908 said...

bgus la ank2 akk dah sihat..akk lak..moga cpt siht semula.. ;)

Fiza Nordin said...

yeayyy menantu aku dah sihat! ok cayang...pasni terus sihat k!

Unknown said...

alhamdulillah dah sihat ye opet kau!Aku pon dilanda kebizian nih...sempat jgk korang time lunch hihih...ulser sakit woo...kakak pon kene sampai pecah bibir de.tapi bukan sebb lain..sbb di sepak kwn de kat sekolah (tak sempat nak update kat blog huhuh aku ngadu kat kau dulu la hehehe) sian de..ade kwn main2 tersepak mulut de...tapi nak wat cane budak2 ni kalo main bukan ingat org lain kan..susah ati gak aku..padan le de asik xmo pegi sekolah takot kene buli.

ieda said...

syukur ank2 akak dah sihat..skrg ni mmg musim sakit jer...cuaca pun panas jer...

cik helena said...

Alhamdulillah anak2 kak ai da sehat,,kak ai pulak sakit..heal soon ye kak..

klik klik (^_^)