28.5.09

::POMPUAN MERAH MENYALA::


MERAH MENYALA
aku gi keje smalam!!! kahhhhhhh..Tuler, skang ni saje je aku pakai kaler2 yg sebenornya tak kene ngan kulit aku yg agak tak cerah ni (takmo gak sebut golap yo!). muahahahaha. Lemari aku dari dulu baju semua gelap2 je tau. Hitam,ceklat,hitam,ceklat,hitam,ceklat..takde kaler lain! Kali ni lantak pi le! Aku nk gak rasa pakai kaler yg terang2..lalalalalalalalalala..


dah macam rupa kepala penyu plak..


ewahhh..berposing pulak pompuan ni!

Meh aku nk criter pasal baju aku ni..
Jumaat lepas aku turun gi pasar malam kt umah aku tu.
Ingat mmg le nk carik baju comel2 kedut2 camni..
jalan punye jalan..terpana jap mata aku tengok
baju comel bunge2 merah ni..
aku pon tanye la rege baju tu kt pompuan muka cam tak tido 5 hari yg berdiri kat situ (pembantu gerai baju)

AKU: Dik, baju ni brape hengget ni?

POMPUAN TU: Yang ni $28.

AKU: (uik! $28 ok la..lawa..murah..) Er..$25 boleh?

POMPUAN TU: Boleh. Gi bayar kat sana (sambil tunjuk kat ada kakak tu (tokei)


aku pon gi ler jalan lenggang kangkong kat kakak tu..sebelum tu aku ada amik baju lining utk along. rege $15.
So aku ingat nk bayar skali le $25 + $15.
.


AKU: Kak..ni boleh dpt $25 kan? (sambil tunjuk bj merah tu)

KAKAK TU: ehhh! mana dapat dik. Yang ni $38. Paling kurang pon akak leh kasi $36.

AKU: Hah??!! Bukan rege dia $28 ke? Orang tu ckp $28 kak..

KAKAK TU: haihhh dia nih! (sambil jeling pembatu yg macam tak tido dia tu). Sori la dik, mmg rege dia $38..Dia tu mmg camtu. Tak reti apa! bla bla bla bla bebel bebel bebel...

AKU: (jalan seret kaki sbb sedey, frust tak dpt nk beli. $38 tu mahal la bagi aku..huhuhu, then aku gantung balik baju tu, aku jalan balik kat kakak tu nk bayar baju lining along kt dia..) - sambil buat muka sedey nak mampos - Kak..ni $15 nk bayar baju lining budak ni.. :(

KAKAK TU : (pandang sayu je muka keliwon aku yg mcm tak dapat isap darah 2 minggu) hrrrmmm, takpe la dik..amik la baju tu. Akak kasi $28..Tp lain kali bukan tu harga dia ye dik. Ni sbb salah dia tu.

AKU: Ha??!! ye ke kak?? saya beli ye?? mekaseh!!!

SONOK AKU NYAH!


Dan, dapat la smalam aku pakai baju merah bunge2 bereben tu..lalalalalala..


dah baju merah, mata pon harus la merahhhhhhhhhh!!!!

17 comments:

nabilah_2908 said...

mn de gelap kak..ok jer akk pakai merah..cun..hehe.. :)

aRe_uDear said...

amboiiii merh makngah.. nampak hahaa...

Reena said...

cantik apa...akak nie anak 4org...badam maintain cantik jek..reena 1jek dah kembang...suka pakai baju mcm tu..tapi gemukla.... sedih2

Tink said...

ok je aku tengok ko pkai merah.
tak de nye gelap ko tu...
eh sekali pandang mcm si mimilah..
alah ape ke name patong[model tudong ko tu] ko beli ri tu heheheh!!

fazilzura said...

amboi tokey tudung .. nowday hari2 soping sakan yek ..

* ok pe tu kak mon, cun jek aku tgk

Ceera said...

hebat lakonan akak, hahahaha...

D.O.U.B.L.E...S said...

kak hari nie aku pulak pakai baju merah menyala..hehehehe,,kata hari jadi kan nak kasi ong sikit...bossssssssss nak naik gaji boleh..heheheh

helena's said...

kak ai..ajor la mekap../

buat tutorial kat sini..hehe

saveme_zero said...

lawa bj tu kak ai...kenan la aku.

Nur Syafawati said...

wehhhhhhhhh...lawo nye ko nyah!!pakai kale WAJIB AKU!!!!ini dah lebey ni.nak lawan tahap KEMERAHAN AKU YER!!!kahhhhhhhhhh..ape2 pun ko kakak aku yg sgt cun kak ai!!!mata ko berurat2 kak..pun warna merah..dlm mate tu..kahh

irma said...

canteq lah kak ai pakai merah....akak pasan jer itam....huhu...oo..tu testi eyeliner putih br beli skali eh......wakakaka

♥ Eda ♥ said...

merah nye mak ngah..cun malatop latop.. balik mesti kena aummmmm ngan abg kaman..kahhhhhh.....

strawberi said...

ko memang pandai belakon yea..
patutla kakak tu cair tengok muka sedih seposen ko tu..wakaaka..
bole blaja tektik ni tuk minta kurang harga ni...

Jiey^Mien said...

amboi rezeki.. nak kena blaja wat muka sedih ngan kak ai nih!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

seb baik bijik mata akak x merah..
klu tak mmg keliwon dah ni...

larikssssssssssss.............

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

merah warna feberetku...
baju anak pon ku rembat byk kaler merah...

[I][T][A] said...

comellah akak.... macam anak dara...

klik klik (^_^)