11.5.09

::SANTAI DI RUMAH AJ::


SABTU petang lepas Abg Kaman balik dari keje, aku siap2kan makan dia + anak2..trus bersiap gi umah AJ. Aku angkut Along je. Ade MISI PENTING nk aku jalankan! Nak tau apakah misi itu???? TUNGGUUUUUUUUUUUUUUU...

Akan aku ceritakan SPECIAL MISSION aku tu nnt k...

sampai je, trus kebek majalah REMAJA.
Nak tengok yg AJ makeup haritu..
Aku lupa nk beli.
Bila kt opis ingat nk beli,
bila dah sampai kt umah, HARAM aku tak ingat!
yelahhh...banyak yg aku nk pikir + kerjakan ngan anak2 aku tu kan..
huhuhuhu


Ni le yg AJ makeupkan tu..
kiranya cam cara2 yg betul utk makeup mengikut kesesuaian diri.





Tuan empunye diri..
mcm askar pulak kau ni AJ oiii!

Along yg mengedik dengan bear kesayangan Paksu Aril (AJ) dia..

Halim yg sedang bersantai

nak sama besar bear tu ngan kau along!



aku suke la singa kau ni AJ..
bagi aku leh????

yang ni pon bleh gakkk.. :P



uik! Aiman pon ada????


Cik CT Temah dengan rambut barunya..
nk segan apa la kau ni! cantek la....

SUMPAH wei..mmg cute kau ngan rambut baru tu!

CT bawak adik dia AISHA sekali tau.
Kiranya haritu aset penting aku adalah muka si Aisha tu..
APAKAH??? KAH KAH KAH..

Bleh agak tak mission aku???

Tunggu ye..nanti aku ceritakan.


5 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

cepat la wei aku tak sabo dah nie weiiiiiii...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

apa agaknyer mission imposibble ko tu??

cik helena said...

saya pencinta majalah remaja!sebab saya kan remaja..haha

atie said...

nie yg tak sabar nak tunggu entry terbaru kak ai..cepat la cite...heheh

el said...

besar gabak betul bear tu...

klik klik (^_^)