5.5.09

::SANTAI DI PETANG SABTU::

Laki aku + iena sampai Melaka dlm kul 3 ptg. Wahhhhhhh...baru berbunga2 perasaan aku. Baru rasa best bila 'berlaki'. hihihi..anak2 aku pon tak sempat abah dia turun kete dah pelok2. isk! cam tak jumpa berbulan! walhal baru sehari je. hihihi..


laki iena melepas rindu dendam kat Fawza the Doll
betul kan Sya?? cam Opet kan?

bebudak main kat bilik blakang

Opet balun biskut

Arul kronik..ngeeee

Apa dalam plastik tu???

yea! yea! SATAY!!
Ni iena yg banje sempena dia dapat anugerah cemerlang dari CEO TM dia tu.. :)
BRAVO sis!
aku sebenornya tak la brape minat sgt ngan satay ni..
tp disebabkan ada satay pewot, maka haruslah aku gelojoh!
keh keh..

mari..mari..

sume gelojohhh



blogger yg gigih! cik CT

Yg Berhormat Datok Din duduk atas..
sian mak aku, dia sendiri pon tak brape nk sihat..
huhuhu..terpaksa gak melayan abah yg mmg tak sihat tu..
kalau dowang dekat kan senang..
takpon, aku duk je skali ngan dowang..
eh! silap haribulan lagi nyusahkan mak aku lak.
tambah lagi sorang org sakit dalam umah tu..
keh keh
pewot oohh pewot!


Opet + nasik himpitnya

4 comments:

ppb_ppkp said...

OIT KAK AI..KO NI BAGI TEKAK KU INGIN MAKAN SATAY GAK PAGI NI..UHUHUH...SYIOKNYA KUMPUL ADEK BADEK KAN

eiza in the house.. said...

kak ai..dapnya satay...ape rase satay perut tu ekk?..

Tinie said...

berliur aku tgk satay tu..tetiba jer aku nak makan satay

♥ Eda ♥ said...

wow...satey tuuuuuu......berkeroncong tetiba perut aku ni mek...satey prut tu klau aku penah try pun tak silap aku kat satey kajang..mmg superb la... tapi satey lain pun aku layan gaks..hehe...meriah tgk family ko mek..mesti seronok giler mak abah ko bila anak2 balik kan...:)

klik klik (^_^)