12.5.09

::FACIAL @ CTY BEAUTY HOUSE::


Lepas je abis makeup lesson aku mlm sabtu tu..trus gi umah CT lak. Dah alang2kan, baik aku buat facial. Sumpah wei..! Ni ler first time aku merasa buat facial. Selama ni aku cam pelik arr..apesal la org sanggup nk berhabis $ gi cuci muka. Walhal boleh je cuci sendiri kt umah kan??


RUPANYAAAAAAAAAAAAAAAAA....


Ya Allah!! Bestnya rasa! Sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...!!!! Giler bapak punye best la wei! (maaf, aku sangat jakun) Syiok je kene urut2 muka. Kadang rasa cam kene tenyeh ngan minyak angin, kadang cam ade ice kt kulit muka..adoiii! Best! So, skang baru aku paham apesal org gi facial. Muahahahahaha..


Yg paling best aku rasa, bayaran amat2 lah berbaloi! Mlm tu aku buat Facial Collogen. Hanya RM30 sajok! Guna produk VOUVELLES VISAGES pulak tu! Yg Normal Facial lak RM20 je kau! Ayoyooooo..Best! muka aku rasa ringan & berseri cam pakai bedak! Oiii, aku bukan sesaje UP sbb dia adik ipo aku tau. Tp mmg ni lah yg sebetolnya aku rasa. Ade gak kengkawan blogger kita yg dah gi buat facial ngan CT. Mmg betul sama apa yg aku rasa ni kan?????


suasana yg tenang..
(AJ yg deco ni...hihihi)

Produk yg digunakan

muka selengga aku yg keletihan.
terus terang la wei, aku tak suke berat badan aku skang..
membuatkan muka aku nampak cengkung je..
camne nk gemokkan balik skit ye?
selera makan aku skang ilang trus!!!
huhuhuhu.. :(


Cik CT dari CTY BEAUTY HOUSE nk mulakan operasi

kasi tanggal makeup dulu..


tepek tu, cuci ni,
tepek ni, cuci tu.
urut sana, urut sini..


TOLONG!!!!
Aku lemas!! tolongggggggg!!

acah jerk! :P

AJ yg menemani aku..
haih kau ni, x kasi can langsung aku nk tido ye..
tp takpe, leh aku layan rasa syiok ni lebih..
AJ tu sebenornye tengah menguap tu..
sempat lagi dalam nguap2 kau senyum ye???

picit-picit

stim pulakkkkk...

cak!!
kau intai akak ye Halim??
tingin ke?

korek apa yg patot..
tp bak kata cik CT, kulit aku tak bermasalah sgt..
hihihi

BERSIH KAN???????
masa ni aku suke giler..
rasa cam tanggal topeng aku!
besttttttttttttt!

dan menambahkan lagi keBESTsan aku,
siap ada package makan nasik rendang lagik..
muahahahahahaha
sedap lak tu!
AJ yg masih setia menemani kakak ngok ngeknye ini..

Pelagi kengkawan! Rugi oooo tak try facial ngan CT ni tau..

14 comments:

Syafa said...

pewittttttttt..berseri2 ko kak ai..dah mcm pengantin lak!!!huhuhuh...insyaallah..nanti kalau ade rezeki..aku ke sane ye..nak try gak..lame dah x facial..hehehe

Redbloodsnow said...

uiii..klo zie pown jd jakun gak gi facial..hahaha.class ek environment dlm tuh ea. tenang n classy jek

:P

FaizAmY said...

murahnye facial die weh..kalah banting..kat banting pon ade gak name siti beauty..normal facial rm45 ko..aku penah wat 2 kali jerk..skali mase nak tunang n skali mase nak kawin..kahhh...pastu haram x buat..tgk muke ko yg berseri2 pas buat facial tu terase nak lak weh..worth lak tu rm30 jerk..umah die kat mane k ai??

nasz said...

AMBOI3, MCM ANAK DARA

cik helena said...

nak try la nt..hehe

nita said...

hwaaa.. ! bertambah comei laa ko dik oi..

farrah said...

wah murahnya RM30 je?!? kat mana ni kak?

Shyda luv Radzak said...

berseri2 muka u pas facial..waaa..i pon dah lama sgt tak g facial nih..
nnati u sign in lah kat blog i k jadi my follower..

el said...

bayar jugak ke..igtkan free..berdekah3..

TuYa said...

best kan???kan??kan??hehehehe

Ciklinn said...

aku mmg tingin nak buat facial dgn kak ct..tpi tak kesampaian lagilah...best kan diurt2 cenggitu

♥ Eda ♥ said...

aku pun pernah sekali je seumur idup buat facial ni..tu pun seminggu sebelum naik pelamin..konon nak bag muke berseri2 gituu..hehe..best mmg best ..tapi tang dier picit jerawat tu...uwarggghhhhhhh sgt derita!!!!sesekali wat facial ni mmg rileks laaa....rasa best je muke dibelai2..hehe

AkMa said...

w/pun cengkung tp ko tetap gak cun kak ai oiii..cantik la lepas wat facial kan..

elly @ suely said...

aku p0n penh facial skali... memg syiokkkk... tp rm 20 ke 30 tu memg sgt ler berbaloiiii kak oiiii... nak buat tp jauhnyeeeeee.... :(

klik klik (^_^)