7.5.09

::JUMPA MAK AYAM UNTA::


EVENT : PERJUMPAAN MAK-MAK AYAM MESIA DENGAN MAK AYAM UNTA DARI ARAB, TEHA

TARIKH : 4 - MEI - 2009

JAM : 8:00 MALAM

TEMPAT : PLATINUM KONDO ILA DEBAB


Hehehehe..cam biasa jugak, aku la org pertama yg sampai. Ntah nape mmg selalu camtu. Mana2 gathering musti aku awal gilos. (oh! tu tandanya aku adalah seorang yg sangat komited!! komited utk makan! :P). Hari tu kitaorg dapat jumpa ngan Teha dari Riyard. Balik bercuti kejap ke sini. Huhuhu..cantek gilos kau Teha ooiii..sonok dapat jumpa kengkawan. Tp aku mcm 'ala-ala' jelah sbb masa tu aku dah rasa tak sihat badan. Aku dtg pon sorang je, trus dari opis. Abg Kaman aku soh balik umah naik lori je. Balik dari umah Ila baru aku gi Bt Kep amik dia + anak2 balik sbb lori takleh nk simpan kat umah. Bos tak kasi. huh!

Anyway, Ila...kau mmg hebat! Rajin masak + kasi kengkawan kau mentedarah. Mekaseh bebanyak sbb siap tapaukan aku mee kari malatop kau utk laki + anak2 aku ye..Pada kengkawan yg borong tudung aku pon, mekaseh bebanyakkkk..tak sia2 aku berangkut kotak tu naik. kahhhhhhhhhhh


Izz yg sangat peramah + cute!


the oreng kuat event

me + teha + ila + sya

Khalis, anak ke 2 Teha

Izz yg tak kira mummy sapa..
sume dia redah je! kahhh

tekun kau dengar teha criter sya!

kau paham tak apa aku cakap ni kak??

anak lelaki Teha, Danish.
cam opet kan?

apo la kowang gosipkan tu?

adik + kakak..eh,
anak + mak :P





Yam..sesungguhnya kau la mak ayam yg jelitas!!!!
cantik gilos kau Yam oiiii

tetiba Teha jadi mistik!!

Mak Ayam Dara..





the foods




ceklat dari arab


US

OTOMEN Anne
baju putih tu Anne

BAMBAM Anne



Me + Sya

ai lebiu alls!


12 comments:

saveme_zero said...

sian ko kak ai..dlm tak larat...ko gagahkan jugak.

MUMMY ILA said...

semangat!!! semangat!!!

ppb_ppkp said...

aah kak ai..memang sempoi..tapi sedapp sgt..murah pulak tu.... memang xpenah xdak org...nak duduk kena que dulu baru dapat

Nur Syafawati said...

aku suke gambar2 kamo kak!!!!huh...aku pun dah borong tudung jugak..hehehe..
cian ko kak..x sihat pun ko gagahkan jua..tapi aku tau.ko sememangnyer SEMANGAT!!SEMANGAT!!hehehe

Bibu said...

gigih ko panjat umah Ila ye!salute ko!

elly @ suely said...

single mingle je ko pegi yer kak... org berbisness memg kena berani! bagus bagus hehehe... idup kak ai! ngeeeee

☆ lieya latif ☆ said...

bab2 makan n gather2 ni yg best kan kak ai...mcm2 boleh borak, sura riuh rendah dibuatnye...

comel lak ko pakai baju tu cam anak dare...

~~ciklinn~~ said...

sonokknyer korangggg.. kak kau cunn arr dalam duk tak larat tu pun...

paling suka gamba budak sya yg kusyukkk itu

jay said...

kak ai..ko memang comey le..cam anak dare jek w/p dah anak hempat..pe rahsia?aku nih baru anak sorg dah cam godzila..huhuk..

FaizAmYAirieL said...

ko mmg bersemangat kak ai..ko ambik gambo pon ade semangat..ekekeke..kowang geng baju itam lagi ek..ekeke

ctm-cak'on said...

adeiiii kakak ai...kat mane le den nk nyorok nie! itu hanyalah rekaan semata2

fazilzura said...

DAKU SUKEEEEEEEEe.. cz gambo getik ku dgn kak su ado .. wakakakkkakaka

banyak jgk gambo mu kak mon..

klik klik (^_^)