8.5.09

::TAG KAWEN::


Tag ni ramai yg buat. Ada gak la 2/3 org yg tag aku. Tp aku tak henggat lak sapa. Ke, aku tag diri aku sendiri ni?? erk! Ala..layankan jelah..



1. Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...


ni la kot..tp aku suke semua gambar kawen aku! muahahahahaha

2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?


:: Nikah - 07/11/98 - Umah aku kat Sg Tua, Selayang::

(memula tu nk nikah kat masjid, tapi jadi kecoh sbb masa tu aku duk kat Sg Tua, Masjid Sg Tua ckp aku kene nikah kat Masjid Nakhoda sbb aku lahir kat sana. (Sg Tua + Nakhoda sebelah2 je..harap maklum) Kecoh tul la org masjid tu. Ha! Amik! Nikah kt umah je senang! huh!


:: Sanding - 8/11/98 - Umah aku kat Sg Tua, Selayang::


:: Belah Lelaki - 14/11/98 - Umah makpak laki aku kat Jeli, Kelantan::


3.Tema


:: Nikah - Creme + Gold (kalau skang ni mau aku amik kaler kelabu taik hanjing tu..lawo) ::


:: Sanding - Itam + Gold (aku mmg takde pilihan lain sbb badan aku kerempeng sgt!)::


:: Belah lelaki - Creme::



4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???


:: sebab dah mmg jodoh aku ngan dia kuat. dia baik, jujur, telus..dan Alhamdullilah, pilihan aku adalah sangat2 TEPAT! ::


5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.

:: Semoga kami akan kekal bahagia & romantik hingga ke hujung nyawa!::


Dah..jom layan gambar. Aku rasa ni aku dah ulang tayang dah..lantak la kowang! tengok jelah..tp kowang jgn nk gelak2 lak. Aku kawen masa zaman batu! bukan zaman skang. Ni pon dah kira vougeh gak la utk zaman tu. kahhhhhhhhh
..


NIKAH
giler berair woii tapak tangan aku!
celah kangkang toksah criter la..
huhuhu..cam x caye dah jadi bini orang

MAJLIS BERINAI
majlis ni buat lepas aku siap nikah

UPACARA POTONG KEK
majlis ni plak buat petang lepas bersanding tu..
aku suke gak gmbr ni sbb ada mak ngan abah.

ngan Iena + Sam


PERSALINAN
Sebijik keling kan?
memang aku ada keturunan keling pon..
keling pelikat melaka

Baju Selangor
aku kan anak jati Selangor.
Mak aku leh lak nk try branak kat umah!
cisss..dah le tulis dlm surat branak aku,
Kg Nakhoda, Batu Kep.
Adik bradik aku yg lain kat HKL

Korea kunun!

Amoi Golap

antara hadiah yg aku terima
ada sorang makhluk tuhan, leh lak kasi aku PENIMBANG!!
saje je nk perli aku soh naikkan berat badan..
aku masa tu kan kerempeng..huhuhu

ROMBONGAN KE KELANTAN
Abah aku sewa bas Transnasional terus.
senang sume naik+jalan sekali..
bukan main sronok dowang.
bukan sonok tgk aku kawen,
sonok nk sopin kat Rantau Panjang!!!
cessssssss

KAT UMAH LAKI AKU, JELI

7 comments:

helena's said...

cantiknye kak ai..ehehe macam besar-besaran je tu..kan??

nak kawen lak rase..haha

suhida said...

kak ai,lawa la...walaupun kawen masa zaman batu.ngee..

F A R Y N said...

kak..ko jgn lupa...
ko kan sponsor utama majlis aku nanti....hahahaahaha

jay said...

bese le tuh kak..time aku konon2 nk pi 2biji bas. sebab sedare ramai nk g.bkn nk sgt p aku kawen tp diorg nk sopin..pas dengau je kelantan banjir teruh xnk g sume..last2 aku p ng mak,ayah,adik 2org..nek satu kete je..sedey aku..

AkMa said...

kak ai skrg lg jelita compare ms zaman kawen doluuu larr..hehhe

ayuZack said...

santekk.. mesti tingat zaman dolu2 kan kak..

fazilzura said...

fuyohhh kak ai .. penuh dgn sentimentel valueeeee

i likeeeee

klik klik (^_^)