18.5.09

::AYAM TERGOLEKLAGI::


Menu aku Sabtu aritu pon sama gak..AYAM TERGOLEK!! Tp aku x masak nasik ayam la. Aku masak nasik biasa ngan sawi goreng seafood (amboii!) + lemak putih kobis. Tp bukan aku anak beranak je yg makan. Adik2 aku pon join sekali. Kebetulan AJ baru balik dari performed nyanyi kat PJ, pastu ada benda yg nk aku suh dia tunjuk ajar pasal andaman lagik..balun la makan skali!


Amacam ayam tergolek aku mak ayam?? eh! Adik2 ku sayang?? Sedap takkkkkkkkkk?? :P

The Lauks yg ada..

sambal bacan + sambal cicah ayams


Hantu Timun

Burok pulak rupa ayam ni..
tp sedap tauuuuu...
kan AJ? kan Arul? kan Halim kannnnnn??
(harus la aku meriak..lalalalalala)

lauk feberet lakiku..

aku nampak bontot ayam dulu, baru kau AJ!

isk..gelojohnye kau Halim..

haus ke lim oiii..

BB yg nyibuk kacau org makan..
walhal dia dah balun dulu dah!

Opet tekangkang teman Paksu Arul dia makan..
duduk elok2 la Opet..
Tengok Paksu kau..sopan je bersimpuh..
keh keh

Lepas makan, lepak2..
uik! Paksu Arul buat apa tu?

Andamkan Along ke??
Nanti aku tayang hasil andaman Arul tu (kembar AJ)



10 comments:

♥ Eda ♥ said...

mek..aku dari aritu tgk ayam tergolek ko menghairahkan..tapi nak buat tak reti..apekata ko share ngan bloggers cemana nak sediakn ayam tergolek ni...aku teringin gak nak buat nanti..huhuhu

helena's said...

saya teringin nak makan ayam camtu..tp cam ngeri pon ade,haha
telanjang sume..haha

FaizAmYAirieL said...

alamak kak ai..ayam tegolek lagik..sedapnye..betambah kelaparan aku ni..huhuh

☆ lieya latif ☆ said...

kak wei, ko tepek laa resepi ...mmg byk kat internet, tapi aku nak jugak resepi ayam tergolek versi kak ai nieh he he he he leh laa org cube nanti...

best laa adik2 ko kak, dpt mkan free tuuu...aku dah terliur tgk ayam tu sebenarnye, dah le aku puase di ari isnin yg indah ni...hu hu hu....

kak ko same cam aku, ape2 hal, aku kebek bontot ayam dulu, tu pasal kalo gi beli nasi ayam ke ape ke, aku tak malu2 mintak bontot ayam, selalu dpt byk sebab ramai tak mkn heheheeheheheh

saveme_zero said...

k ai..lain kali buat ayam tergolek,jemput la aku

fazilzura said...

fuyoh akak . lepeh ni masing2 muke cm ayam .. hari3 makan ayam golek
ramai nye menjamu selera kak .. meriah

AkMa said...

sedapnye la kau nengok ayam golek tu..

sis_nita said...

haiiiiihhhhhhh.. akak pose.. sekian.. macehhh..

Nur Syafawati said...

aku nak gak ayam tuuu..kak ai..kasi la resepi!!!!!!

nasz said...

best nye mkn ramai2

klik klik (^_^)