13.5.09

::EPAL BESAU::

Semalam aku sampai lewat kat umah sbb laki aku gi antar ayam ikan ke Pengkalan Hulu, Gerik nu..Biasanya kan aku balik amik anak2 aku dulu. Mandikan baru bawak kuar balik amik laki aku kt store. Tp smalam tidak. Lain lak planningnye. Laki aku tak kasi aku drive balik amik anak2 tu dulu sbb takut aku x larat. Aku skang ni tak bape nk sihat dah. huhuhu..So, smalam laki aku yg amik anak2 dalam kul 7:30malam. Aku tunggu laki aku kt store batu kep tu je. (eh, kowang paham ke idak aku criter ni? lantakkkk...)

Laki aku sebenornya nk suruh aku rehat dulu kt opis. Tapi kowang tau aku buat apa? Dah alang2 kene tunggu lama, dan dah alang2 jugak opis aku ni dekat ngan Jusco Wangsa Maju tu..aku pon mencicit la ke sana. (eh! larat pulak kau ye pompuan?).

Aku sebenornya ada AGENDA ke sana. Mmg dah lama aku impikan..eceh! macam la besau na impian aku tu kan? Bagi aku mmg besau la. Sebab aku ni miskin. Tak kaye cam kowang...huhuhu..adoi, merepek lak. Maap tau sbb sebenornya aku taip ni malam tadi. Kiranya masa aku taip ni dah pukul 12tgh malam. Aku xleh nk tido sbb dah TERmakan dadah high pala otak tu. Sesambil aku haplod gambau ni. sesambil aku lipat kain! Ngeeeeeeeeeee :P

Smalam aku beli BIG APPLE ni je. Dah lama aku tak makan benda alah ni. Yg best tu, aku beli 6 ketul..dapat free 3 ketul. Aku guna kupon yg opismate aku, Linda Gebus tu kasi. Lalalalalalala...dapat banyakkkkkkkkkkkk..best!

Allien feberetku!

3 ketul ni free je!
ooooo..seketul tgh2 tu aku dah kasi kt anak jiran aku
sbb dia tlg temankan along kt umah..

SODAP boto kau ni makhluk asing oiiiiii!


licin lecat anak branak bedal..!
tp anak2 aku lps makan donut ni, bedal megi goreng lak..isk!


Eh...nanti aku crite apa AGENDA aku tu ye..ngeh ngeh..



19 comments:

miss♥wahida said...

w0w..big apple..dapnye...dah lama x makan...

fazilzura said...

kak mon , daku pun suko ALIEN tu ... mmg alien yg paling enak dan sedappppp

☆ lieya latif ☆ said...

terliur lieya tgk kak.....

kak, bagus cik abe ko memahami isterinye yg tak sihat...tapi2..ambpi2...amik kesempatan ko kak yek gi merayap he he he

alah kak nape tak amik pic opet makan big apple, mesti comot dan comel.....

nasz said...

ish, bila la aku nak beli n merasa big apple tu. skrg ni tak teringin lg

@e_da said...

alamak!!!! my feberet too la kak... smlm pun sy ke JJ wangsa maju semata2 beli big apple ni.. napela kita tak ketemu yerr.. hehehe

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya kak..dah lama aku tak mkn...kemarin aku nampak jiran sebelah aku mkn...terliur aku tau...hehehehhee..dah la dia mkn kat luar umah..aku nampak sedap kak..aku nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkk.

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya kak..dah lama aku tak mkn...kemarin aku nampak jiran sebelah aku mkn...terliur aku tau...hehehehhee..dah la dia mkn kat luar umah..aku nampak sedap kak..aku nak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkk.

FaizAmY said...

kak ai..sodapnye big apple..daku pon ade kupon tuh tp x tertuko2 lagik...teringin lak nak mkn tgk ko makan..

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

kak ai,
saya baru lepas menyental epal besar ni...hiks

cik helena said...

saya pun suke!tp bukan cekelat punye!

Fiza Nordin said...
This comment has been removed by the author.
Fiza Nordin said...

huhuhuuuu lame dah tak makan big apple...laki aku tak bagi makan.buat sendiri pun dia tak bagi.dia kate nnt badan aku pun gebu cam donut tu jugak...wakaka
lagipun aku tgh diet,kenelah jaga2 makan ye dak...
nasib aku tak terlio tgk...

eiza in the house.. said...

akak sedapnya...nyum3..

saveme_zero said...

SEDAPNYA...LAMA AKU TAK MKN.

mummysya said...

Amboi!!!!! sedapnya.....

Bukan nak ajak aku pun....

kecik hati okay....hehehehe!!

el said...

JCO tetap di hati..hehehehe

nita said...

perhatian..

akak dah lapar ni bila nengok gambar2 ko ni ai..

okehh.. nak p lunch dulu.. papai..
haaa.. lum kul doblas tu kanss tapi akak dah nak kuar..

sungguh bos akak musti approvedkan VSS akak pasni..

elly @ suely said...

wow feberet kujuga alien tuuuuuuuu

♥ Eda ♥ said...

alien...aliennn..hampir2 aku menjilat screen ni tau mek..sampai ati ko :(

klik klik (^_^)