15.5.09

::KEPSI::

Lalalalalalala..sonoknya ada org tu nk banje aku Kepsi! sapo? sapo org tu? Laki den la..mekaseh abang..errrr...harini nk banje apa pulak?? :P Lambchop bleh????....

piknik kt umah je..
malas aku nk angkut bebudak ni makan kt kepsi tu.
Kang, bukannye makan..
sibuk nk main menan yg ada kat sana je!






11 comments:

grow2g3th3r said...

memang sedapnyer kepsi tu....

nasz said...

seronok ye ko kak ai, laki banjer kepsi... opet ko mkn ke ayam2 tu? inshe tak bpe suke la

Dj Epoi said...

Mula2 nengok ....muka anak2 makan KFC best jer......pasal POMPUAN semuanya....

Gambow yang last .....Tuh anak sapa arrrrrrrrrr hehehehhehe.....

Hebat Mak depa nih.....Happyning gilak.....

Gua nyer rangumah nak Order tudung arrrrrr ....semalam kitaworang layan blog ...gila2 nih.....

Tapi Gua lupa KOD yang mana...nanti malam Gua masuk balik...k

Sempoi!!!!!!!!!!

Zanna_MamaBatrice said...

makan kefci kat umah lagi syok kak
ko leh geget2 tulang2 ayam tu hingga ke titisan terakhir ooo

oiiittt...apsal pinggan kefci tu sampai kat umah ko...ke umah ko mmg ada pingan kefci tu.....

muka ko paling bwh tu napa?
terlebih makan kefci yerk kak
huuuaaarrrgggghhh

fazilzura said...

sure ler ada jek muke x sesuai kak mon ni ..

besh kan makan kepci... bile nak banje zr lak kak

saveme_zero said...

lama aku x mkn kepsi la

helena's said...

tu gambo bawah sekali tu napa?ahaha

AieZa said...

A ah aku pun nengok pinggan tu mcm pinggan K Ep Si.. xkn smpai bawak blk kut..

Sue.. aku pun dh lama xmkn K Ep Si.. lama sungguh..

[I][T][A] said...

bestnyer kepsi... nak cikitttt bleh... blehlah cikit jer :)

FaizAmYAirieL said...

sedapnyee keepsi..huhuh..mmg lebih selesa mkn kat umah kan? aku anak sorg pon skrg lebih baik tapau dr makan kat sane..x kenyang aku nanti..kahhh

el said...

kepci lg..adoiii

klik klik (^_^)