5.5.09

::BUAH PELEY::

Skang ni musim buah mangga kt kawasan umah mak aku. Setiap umah ade pokok mangga. Bukan main lebat! Tp lain-lain jenis. Tu yg best tu. Siap leh tukar2 lagi ngan jiran sebelah..nyum nyum..dulu aku tak suke mangga. Skang ni aku suka plak. Tak kira la yg masam ke, manis ke, lemak ke..sume aku suke. Sbb tekak aku ni tawar kot. Tu sebab sedap je bila makan..balik ni nak bedal la. Aritu ada gak yg aku rembat bawak balik umah aku..hihihi

ieewww!!
semacam je kau posing cam tu AJ!

besau kan?



gigih berperang ngan kerengga! kahhhh



15 comments:

ppb_ppkp said...

pelam telo tu kan kak ai/?kat perlis pon musim pela...pelam sala..pelam harum manis..dll

AieZa said...

uishh.. terliur aku nengok..

helena's said...

sedap la pulak,,umah saya tgh ade memelam skng ne..best!

Tijah said...

jahat tau konyer tajuk n3. hehheh

Tinie said...

woi...bapak besar mangga tu..mangga epal erk?? sedapnyer..tetiba aku mengidam plak..nak mangga..nak mangga

FaizAmYAirieL said...

kak ai..tgk pokok pelam umah mak ko teringat dulu kat depan umah mak aku pon ade pelam jgk tp dah kene tebang...kalau musim die waduh waduh kemain lebat...pastu meriah smue sanak saudara datang nak petik n kutip pelam..ehehe

Emy Omar said...

ala bestnye dapat bawak balik mangga

T.u.Y.a said...

kak ai,nakkkkkkkkkkk.....ngidam setahun dah ni..kui kui kui..

el said...

AJ..kepala ko ngan buah peley tu mmg
serupa..kahhhhh

baikkk pya pic ko snap tu ai..heheh aku phmmmmm gmbr tu ibarat..TUT jerk
berdekah3

☆ lieya latif ☆ said...

uih...geram aku tgk kak..rase nak ramas2 ha ha ha ha ha

fazilzura said...

dap kan .. daku mmg dok pulun mangga manis jek skang ni .. balik pahang melambak2 tembikai ..

@e_da said...

Uishh kak Ai... nampak mengiurkan... hehehehhe

saveme_zero said...

kak ai....aku nakkkkkkkkkkkkkkk

F A R Y N said...

mak aih!!
besar...

d33la said...

sedap nyer...sulrppp!!!

klik klik (^_^)