15.5.09

::PUAS ATI AKU!::


Kan aritu aku frust sbb kaki Opet kecik dari kasut yg aku dah booked ngan Jue tu? Tp dek kerana 'asakan' dari kowang & dari hati aku yg tak puas ni sendiri, aku kompomkan balik order aku tu. Takde pikir panjang, trus aku transfer mani ke account tokei baju + kasut budak tu! hihihi..



Dan akhirnyaaaaaaaa...jeng jeng jeng..


TARA!!!!!!

Sampai kt opis aku smalam
baru PUAS ATI aku!!
Kalau kowang nk kata aku jakun pon cakap la..mmg aku jakun pon!
sebab anak aku tak penah pon dpt sarong kasut camni tau.
Paling tinggi pon nk rasa kasut KIKILALA tu kene tunggu raya la..
Tu pon rege $30++ punye je. Setahun sekali!

No pes time Opet ada kasut mahal.. $50!
Harap2 Opet suka la yg aku pilih ni..
sebab dia dah takmo kasut lain selain dari kasut yg dia pakai skang ni..
tu ler dia sarong ke nursery, tu le utk gi memain, tu jugak le utk berjalan!!!
huh!

cantek laaaaa...
siap plastik lagik! mekaseh ye JUE :)

12 comments:

Ummi Nuhlan said...

mak oittt..mahalnya..lagi mahal dari kasut mama..iihihihih..
xpe..janji selesa kan kak ai

saveme_zero said...

kan aku ckp lawa..mesti ely suka pya k ai. ko tak try lg erkk kat kaki dia.

elly @ suely said...

nak bli gak tuk qimie tp ngan berbelah bg antara crocs ni @ lagi brand huhuhu

fazilzura said...

walahhh .. comei nye ..
sure cute dii kaki opet kak mon tu ..


8 tungu ketibaan akil punye lak .. heheheh

nasz said...

dapat jugak akhirnye

Jue @ atanayuiman said...

kak ai...
thank u..

Jue jual yea...
opet mesti suka kan... :-)

Syafa said...

comeynyer kasut tu kak ai!!!nak2 ely yg pakai..lagi la comey..mesti ely sonok eh dpt kasut baru...

elly @ suely said...

pembetulan kat msg aku tu... bukan lagi brand tapi lagi 1 brand.... tertinggal lak 1 nye, kalo x dibetulkan kang salah tanggapan lak huhuuhu....

Izza - Jiejah said...

tomeiiinya kacutttt tp adam x suka la kasut gitu ..lugiii oooo

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tomelnya...

FaizAmY said...

yeahh..akhirnyeee....amat sesuai kasut boye tu dgn opet ko kak ai...nanti leh jalan2 dgn airiel k pakai kasut sesamee..kahhh..amponnnn kak pza.....ekekekee

Redbloodsnow said...

glupp gulpp..kasot crocs mmg mahai gilos...aku hanye mmpu melihat sajork..ekekeke

klik klik (^_^)