25.3.09

::AWARDS::

Mekaseh sebab kowang suka nk kasi aku award. Chumel-chumel lak tu. Aku mmg hepi bila dpt apa2 dari kowang sume. Termasuk le TAG yg aku malas giler nk jawab tu. hihihi..tu sebab kowang ingat gak kat aku yg tak bape nk center ni. Aku pon selalu gak ingat kat kowang. Kowang kan penceria idup aku..Aku sronok dapat kawan ngan kowang sume. ai lebiu all so much!!

Yg ini dari mak ayam porno debab cun,

ILA


Yg ni lak datangnya dari dieyangcute,

WAHIDA




Yg 2-2 ni pulak baru je aku dpt dari org yang baru baik demam,

Cikgu EMY

1 comment:

fahmi latiff said...

banyak awards.. lalalala...

klik klik (^_^)