20.3.09

::CISTAT::


Aku skang ni ngidam ngalahkan orang bunting!!! Jgn lak kowang ckp aku bunting ye bebudak! kowang jgn buat aku sedey. Pewot aku ni dah takleh nk isi budak lagi dah. Kojol cepat aku nanti. Mmg doktor dah larang keras aku bunting. Tp andai kata aku TERbunting, mmg kene cuci le sbb kidney aku ni mmg dah tak boleh share ngan makhluk lain. Kita bila bunting kan share fungsi kidney ngan budak. Nak buat camne kan. Dah takde rezeki aku untuk bunting lagi. Tp 'proses' pembuntingan tu masih aku jalankan dengar TEGARnya!!!! muahahahahahaha..

Ni ler benda yg aku ngidamkan tu. Tetiap minggu adelah 2 kali aku makan cistat ni. Sekali makan 2 bijik. adoiiiiiii..nikmatnya! sedap betul la..tp aku suke yg kat kedai kek KING tu je. Tmpt lain mcm tak malatop. Kat KING tu pastry dia pon lemak..sedap je bila geget. Makan sampai pejam mata oooo...

ini le pojaan tekak naga aku..



Cakoi ni pulak rezeki Opet aku smalam.
Ptg smalam aku makan kat luar je.
Kebetulan ade org jual cakoi ni dah nk tutup gerai,
dia kasi kat kitaorg sebungkus.
Aritu pon camni jugak..rezeki anak2.
Aku singgah gerai kat tepi jalan tu nk beli nasik lemak 3 bungkus,
dapat sekali kuih donut + pau 8 bijik!!!
rezeki..Alhamdulilah

15 comments:

sis_nita said...

cistat.. hwaaaa.. suka2.. akak mmg hantu cis.. selalu melantak ciskek seteroberi.. tu yg badan gebusss..

f.i.e.z.a said...

sama la kita suke mkn cistat.nyamaaan![nyaman tu sdp dlm bhs swak. ;P]

Emy Omar said...

kak Ai kita pun suke cheese tart dari kings tu..blueberry filling lagi kan..ummmpp sedapnye

Tink said...

ooooo setap nye...
ko ni leleh air lioq akuuu
aku dah sms laki aku. balik kang singah giant muo. c tu je ade kings
huk.huk jgn abis udah le..

el said...

sib baik cistat..bkn paaaaaa...ting tong...hehehehe...tat telur aku lg suke...lg nyamannnnnnnn bak kata org swak..kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tinie said...

cistat..
tgk tajuk memula konpiusss..hehehe..
aku xpandai mkn cistat..tekak aku rasa xsedapp..naper erkkk?

iza iziana hasan said...

oh....da lama x mkn cakoi..
dap nyeeeeeeee

D.O.U.B.L.E...S said...

sedapnya aku nampak cistat tu.....ko nie kak suka kan...suka buat org teliurkan...

irma said...

kak ai...poslah kat sini pulak cistat tu...wakakaka....aku suka ayat ko tu 'proses' pembuntingan.....wakakaka ayat ko mmg power...hahaha

elly said...

kan aku da ckp kak... akak memg slalu bertuah, murh rezeki... besnye....

shi3la said...

uwaaaa sedappnyerrr...tingin gakk nihh...

MUMMY ILA said...

cis tat...aku ingat cis pantat! hahahahaha

WATIE said...

HAHAHHA.. YE KAK PROSES PEMBUNTINGAN TU HARUS DIADAKAN SEKERAP YANG MUNGKIN WAKAKAKKAKA...

TU LA KAK... DEN NAK JUMPA AKAK LAK PASNIE... NAK TENGOK.. SAMPAI KUL BAPER LEH TAHAN... ATAU SAMPAI TOKE KEDAI TU KUNCI KITA DALAM KEDAI DIA TU KANG... HEHHEE

fiza nordin said...

adeh aku lak yg tingin tgk cistat ko nih...adeh biler la aku nak stat mmbaking nih...syusah sikit nak mmbaking klu laki ade kat umah skrg nih.dia nak aku hadap jek muke dia yg dah berparut tuh hahaha
ampun bang!!!!

noreen-bulan said...

apa lagi belajar buat la lepas ni kak ai...pastu tu kasi reen rasa...heheheh

klik klik (^_^)