27.3.09

::TAIK::

Time balik keje petang Rabu aritu, dari jauh aku tengok tukun aku giler bapak punye burok la weiii!!!! Oh ye. TUKUN adalah panggilan manja utk kete aku. Kete aku ni kalau kowang tengok, mau pensan 18 kali tau. Hanya opismate + mak ayams je yg dah kebal ngan keburokan tukun kesayangan aku ni. Burok2 dia pon, banyak sgt dah jasa dia. Tukun aku ni dah abis bayar. Tp keadaan rupa dia tu kengkadang datangkan tekanan kat aku. Aritu aku ingat takyah repair sbb aku nk amik kete lain. Tp takde rezeki aku lak. Tu sume atas sebab2 yg tak dpt nk aku jelaskan kat sini. huhuhu..tunggu le..Insyaallah ade rezeki aku nanti, akan aku tukar gak tukun aku ni utk keselesaan anak2 aku. Takpon, takyah tukar. Beli je lain. (macam le aku banyak duwit! huh!). Yelahhh..sapa lak yg nk amik tukun aku ni. Dah terkopak sana, dah bersupik sini. Dah tertanggal sana, dah tercabut sini! huhuhu..

Ni ha..aku nk tunjuk taik-taik burung yg mencorak batik kan tukun aku aritu. Tak dapat aku nk tayang rupa sebenar tukun aku ni. Takut ade yg kejung lak depan komputer kowang nanti!! SHIT!!

nampak taik tu?? close up la skit!
bagi loya tekak kowang tu..ngeh ngeh




Sampai kat tempat keje laki aku,
aku paksa dia cucur ngan air taik-taik tu!


kowang tengok!!!!
road tax ni pon segan nk melekat kat cerrmin tukun aku tau!
(tp dah aku selotapekan semalam)

punat ekon pon dah kene telan dek tukun ni!
hish..!

TEKANAN AKU WEIII!!!!

takde sape ke yg nk sedekah kete sebijik kat aku ni??

13 comments:

nabilah_2908 said...

comel ah akk nie...hehehe..
tgk seat Tukun akk nie..nmpk cm cun g..huhu..

moga akk murah rezeki...leh li kete baru..Amin :)

el said...

hehehe alahh biasalah kalo taik2 melekat mampat kat kete...tu mmg dah dr azali..kahhhh..yg best tu w/pun taik2 tu jd isu..tp bab muke ko tu tetap jelita hehehe...hope korg dimurahkan rzki n dpt beli kete yg lebih besar...dan sure muke ko pun lebih2 jelita..heheh xlah monyok je cam tu..come on babeh..hehehehe

Tinie said...

wei..
klu aku kena jackpot aku bg kete sebijik ok ;D

shi3la said...

tue diyerrrr...dok tgh tekanan pon chomel jugak...
tukun tak cun takper janji empunya tukun malatoppp...

kasihatie said...

tak per kak ai.sabar banyak2 yer..ader rezeki kak ai nnti nak tukar kete..hehehe

jiejah d'blogger said...

huhuhu akupun ada tukun.
mau tukar suka sama suka dak?
wakakakakakaaa

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak ai..
jangan marah2 kt Tukun ni...
Tukun ni ler dok bawak akak anak beranak kemana2...
banyak gak jasa dia kak ai...
kesian Tukun..

hahaha...

tak pe kak..ada rezeki kang bleh amik kete baru..huhu..

saveme_zero said...

aku dah biasa alami kak ai. dah kebal!

♥ Eda ♥ said...

ala taik bebird je pun mek... bukan taik oink!oink! nak kena samak bagai...kahhhhhhhhhh...

sis_nita said...

kdg pasal taik bird ni, leh terhakis cat kete.. bengang jerr..

Anonymous. said...

Kak Ai, separa bebas hutang adalah lebih menyeronokkan daripada bergaya tetapi seksa huhu. Pendapat peribadi saya la, sebab saya pun berpendirian sama jugak ;-)

Rafizah Nordin said...

tu la yang laki aku tak mo bawak kete g keje abih kene berak dek burung...kgkonon parking bwh pokok nak teduh nnt idak le bkuap tpnye abih kene berak...

T.u.Y.a said...

hahahha..kak ai..roadtax keta aku pun mcm kat keta kak ai..segan nak melekat..terkoyak2 dah,tampal je la ngan selotep..aritu masa kena tahan polis sampai senget2 kepala dia nak tgk roadtax keta idup ke x..kelako!!!
agknye sbb selalu parking kat tmpat panas kan..tu dia x nak lekat..

klik klik (^_^)