6.3.09

::TAG ESBOK::


Ni plak Tag Peti Ais lak..heiii kowang ni. Pelik-pelik oooo. Pasni ntah tag apa lagi yg kuar agaknya. Jamban nak? keh keh..permintaan utk aku tanyang esbok aku ni pon banyak gak. Dah kowang nk tengok sangat esbok aku ni. Ha..Tengok..! :P


Umur esbok ni ngan perkahwinan aku sama je, 11 tahun! Dah berkarat2 dah bawah tu..hihihi

Yang aku tepek kat pintu esbok aku.
Sayur2 ni aku beli masa keje kat TTDI 10 tahun dulu!

Ni jer yg baru, beli kat Langkawi bulan Dec tahun lepas.

Kat sebelah ni lak aku tepek magnet2 yg aku dapat free
dari cornflakes + club susu apa ntah, aku lupa..

Dah..tu je..
kalau aku tunjuk isi dalam, mau mati terduduk kowang tengok!!!!



4 comments:

Alifaforever said...

bila mau tukar itu esbok baru? tapi ok ler tu.. dah 11 tahun pakai boleh dijadikan barang antik..

MUMMY ILA said...

sentimental value la ini esbok!..

Tink said...

esbok aku baru 7 tahun tapi pintu tmpt beku dah tanggal....
macam mana lah nnt klu 11 tahun????

iza iziana hasan said...

brg klasik tu...hehehhe

klik klik (^_^)