16.3.09

::BORONG TUDUNGS::


MARI! MARI! LELONGGGGGGGGGGGG LELONGGGGGGGGGGGGGG!!!!


Keh keh..
Sebenornya tudung2 kat atas tu bukannye untuk aku semua tu. Ade org kirim mintak tolong aku belikan kat Psr Malam Jumaat kt bawah umah aku ni. Mak aiiiiiiiii..giler punye kecoh aku ngan Along malam tu sbb aku bukan beli dari 1 gerai. Kehulu Kehilir aku anak branak. Aku riso yg aku pilih tu nanti tak menepati citarasa org lak. huhuhu..kowang bayangkanlah betapa aku kecoh kt psr mlm tu sampaikan tudung aku yg kaler ceklat aku beli 2 helai! Di kedai yg berlainan lak tu! keh keh..adoiiiiiii...Tp tudung aku tu dah settled. Aku cepat2 sms si Iena, adik aku tu..aku paksa dia beli dari aku balik! kahhhhhhhhhhh...

Ha, Irma!! leh le kau tengok dulu tudung kau ni..ngeh ngeh..suke tak? Pasni sesapa yg nk mintak aku belikan, aku nk upah tau ;P

Sume skali 4 helai utk kau Irma..

Yg Iken ni rege dia RM15 sbb aku pilih kain yg lembut.
Mcm x sampai hati lak aku nk belikan yg murah sgt tu sbb kain dia keras ooo..
boleh kan Irma?
yg ni selesa skit kau pakai..
Kalau kau tgk gambar atas tu ade yg kepala keler maroon tu rege dia RM5 je.
Tp kain itam tu keras skit le..

Yg ni lak utk Cik CT Temah, sil aku.
sama je pesen ngan Irma punye.
alaaaaaaa..takpe la, sorang kt Dmansara, sorang kat Sabah.
Tak bertembung punye! kih kih

Ini le yg aku terbeli 2 helai!! siot betulll..aku leh lupa aku dah beli. sib bek iena suke giler ngan tudung ni. Oh ye, tudung selendang ni regenya cuma RM10 je! Murahkan?

11 comments:

sis_nita said...

aisehhh.. cecantik lerr tudung tu.. akak tak SEHSUWAI lerr pakai tudung tu SBB muka akak BULATTTT.. huhuhu!

Nur Syafawati said...

cantik2..aku pun bekenan gak nengok tudung2 ekin tu..ngeh.ngeh..cuma seru je lum mai lagi..ahaks...nanti kalau dah sampai seru..aku mintak ko belikan gak yer...

Zanna_MamaBatrice said...

byk nyer kak ai
puas hati hah!...
aku kirim ko gark ler nanti erk...he he he

yelah....murah ko...
kat tempat zana nie.....yg selendang tu RM18 tau kak...
pastu ekin yg kain lembut tu RM25 ....
yg ko nyer nie murah le rkak

D.O.U.B.L.E...S said...

cantik.. aku suka puas hati..tima kasih yek...ooo tapi sekarang udah pandai mau upah ya...nanti aku kasi upah naaaaaaaaaa....ala..kenapa tak masuk office pulak...tak sabar nie aku nak pakai...heheheheh....

kakngah said...

tgk org pakai tudung2 bercebeng ni.. aku teringin. aku beli la yg 5 hinggit tu jek. eksperimen. skali aku pakai.. mengembang kiri kanan. disebabkn comen mato ugly betty aku ni. huhuhu!!! lg 1, dia asek melorot jek ke depan. kulop!

lieya_latif said...

wah byk tu kak ai, tapi kak ko mmg sesuai pakai tudung tu kak....so mmg patut le ko borong tudung jenis tu kak....senang kan pakai tudung tu...tak yah nak gosok2 bagai....he e hh e he he...

eLYies said...

tu dia..cantik2 tudung tu kak ai....tak mahai pun yer..murah je...bagus la kamoo ni kak ai..pandai memilih,,,

shi3la said...

Chantek kak..ehh tudung kak chantek..hehe akak pon chantek gak..

IRMALIAH MOHD RAMLI said...

canteq.....canteq.....tq very much kakak ku sayang...muah..muah...mmmmmmmmmmuah....pasni pasni jgn lah ambik upah mahal sgt....wakakaka

helena's said...

pemes ne tudung ne...tp kalo betul2 elok mahal kan?mum cik hel beli rm50++..mahal ek..

elly said...

aku ingat sume ko punye kak... hehehe... byak gler + lawo2 wooo

klik klik (^_^)