11.3.09

::MAKNANYA APA YA????::

Sesambil aku pong pang pong pang masak kt dapor, rupanya 2 beranak ni ade projek. Mencabut uban!! Laki aku tak tau aku amik gambar dia..keh keh ;P

eeeeeeeeee...dah banyak uban!
APA MAKNANYA TU?????


Aku masak kepala ikan yg laki aku bawak balik..
Giler terangkat kari kapla ikan aku ni!
Up Up Up

Udang goreng brokoli

12 comments:

imah said...

kak aizah...rajinnya ko... heheheh

sarimahrizal.blogspot.com

shimazahar said...

haaaa!!!! cabut laa uban tu... kang jadi cam laki orang.. penuh atas kepala tu uban.....

alo aci.. nampak sedap oooo kari kapla ikan tu.. dah cam kari kapla ikan kampung pandan...

jiejah d'blogger said...

dapnya kari kepala ikan

helena's said...

kak ai,nt buat masak2 ea untuk follower sume..ekeke

Emy Omar said...

Kak Ai sedap arr kari kepala ikan tu..kita nak masak kari ikan gak la petang ni..

Emy Omar said...

Kak Ai sedap arr kari kepala ikan tu..kita nak masak kari ikan gak la petang ni..

Tinie said...

terangkat!terangkat!
ko memang pandai masak..
kalau aku dok rumah mesti gomok

kasihatie said...

hehehe..kusyuk betul along cabut uban tue...memang terangkat la kari kpala ikan tue..sodap...

Usagi Tsukino said...

lalalalalala.... tu nmenyer laki u mkin mude tu... huhuhu... wah bgs2 ajar ank menuai lalang... leh jd petani berjaya tu nti.. amin

ppb_ppkp said...

syok eh ada anak....bila la leh merasa.
kak aizah..ko pos sorang anak ko kat imah ni..ehheeh

d33la said...

adoii...cedap nyer kari tu...nyum...nyumm

saveme_zero said...

kak ai...kepala apa tu?? aku sukaaaaaaa kari kepala ikan. yummyyyyyyyy

klik klik (^_^)