25.3.09

::TEKAK ORG DEMAM::


Dengan ini saya ingin mengisytiharkan bahawa penunggu blog ini adalah tidak sihat. Penunggu yg agak mereng itu mengalami demam + sakit badan + rongga idung pedih + dada sempit. Dan kemunginan jika beliau makin tenat, beliau akan trus ke klinik dan pulang ke rumah utk beradu. Harap Maklum.

Oh ye, di bawah ini adalah makanan pagi yg telah selamat dibedal oleh penunggu blog mereng ini. Dan hanya menunggu masa untuk diluahkan ke lobang jamban..!

roti canai + ayam goreng

ayam goreng yg masih panas + fresh berair-rair..
nyum..nyum..

Penunggu yg sedang kritikal menahan muntah




13 comments:

L!3z@ said...

wahhh...tekak org demam ni mkn sdap2 je ye...slalunye klau dmam,org xde slera nk mkn...akak plak mkn bkn men sdap...hehehhe...:)

☆ lieya latif ☆ said...

ko ni kak sakit2 pun nafsu mentekedarahnye boleh tahan jugak yeak....ade yg lepas ni gi cari ayam goreng gak nie...terliur aku tau.....

get well soon kak, jgn lupe makan ubat tau!!!

sis_nita said...

ko ok laaa ai.. demam tapi leh masuk yang sedap2.. akak kalo demam leh masuk ciskek jerr kat tekak akak ni.. huhuhu!

Mama Herda said...

baikkkk penunggu guaaaaa..hahahahah..nasib skrg org dah tak dok gua..klu tak, mau harimau goreng ko bedal..hahaha..

nasz said...

amboi2, ni mknan org tak sihat ke, org kebulur ni??? wakakaka

shimazahar said...

kak ko ngandung ker.. tu loya nak muntah tu.. huhuhhu.. jangan mare penunggu gua blog...

el said...

wakakakaka ko ni demam ke idak...makkk aiii kebulur betul time sakit2 nie eh..dasat sgghhh...

mentedarah2 jugak..ubat jgn lupa mek

fahmi latiff said...

sedap wehhh ... tak dok lebih kerrr akak ai... demam2 mana bleh makan byk2

MUMMY ILA said...

x sihat pun napsu napsi napsus bukan main....
terliur aku tgk ayam ko kak ai!

dah la p balik rehat kat umahhh...
aku bg ko mc ;)

Zanna_MamaBatrice said...

ko nie sakit ker apa nie kak
ko kena rasuk antu makan kot kak...ha ha ha...

ooo....siap ayam goreng tu yg x leh tahan tu....
pergh.....mintak sikit boleh?

ko keje gark ke dlm x sihat2 tu kak
cepat sembuh yerk penunggu blog yg cun w/pun mereng.

nabilah_2908 said...

wah...demam2 pun masih berselera g..huhu..

bgus la tue..lain dr yg lain akk nie..
anyway..get well soon.. :)

iza iziana hasan said...

demam pon selera tinggi ye sis??
hehehhe

wordlesslive said...

oitt kak..
demm pun, mkn still plahap ek..
ish2...
xpernah plk org jumpa patient yg demam tp makan still maintain..
ko memang hebatla kak aii~~~

klik klik (^_^)