19.3.09

::TONCET::


Chomel je Ely Opet masa aku amik dia dari nursery smalam. Cikgu dia toncetkan rambut dia. Yg aku x berkenan tu sbb cikgu dia pakaikan getah urat tu. Sian pulak aku tengok cam terik, sakit. Tp Opet cool je. Kat nursery tu je adelah 6/7 kali dia tanye kat aku "antik?" aku jawab "cantekkkkk" pastu dia tanye lagi.."antik?" sengeh2..pastu berkali2 le dia duk menanya aku. Eeeee budak ni. Kalau mama yg ikat, kompom kau takmo kan? kejap je dah ilang getah tu kau tarik. Kalau cikgu kau yg ikatkan, elok je getah tu kat kepala kau. huh! Tp Opet mama ni mmg chomel la..geram!!!!

Tengok kat bawah ni. Melalak dia abah dia pegang toncet dia tu! Padahal, bukan abah dia tarik pon. Pegang je. Pastu dia buat muka cebek, tangan tunjuk kat abah suruh aku marah abah dia le konon..lepas aku buat2 marah abah dia baru dia diam. tu pon cebek lagi molot dia. Amboiiii bukan main kau sayang toncet yg cikgu kau ikatkan tu ye opet!!

meleleh-leleh air idong dia..




16 comments:

Unknown said...

ooopet yg comel!

re: ko komen je..nanti aku approve kat email. Aku x smepat sgt nak tgk blog so kalo ade org komen aku taw melalui email& trus approve.

elly @ suely said...

kalo qimie nangeh sambil sebut buat... buatttt.... kalo dia tau sape buat die sebut la n org yg buat dia tu, kalo dia x tau dia cakap la buatttt... buatttt je kahhhhhhhhh

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

oooopet chumell
wei apsal ko dah tukar permenant naam ank ko tu?
cis..
tpi bambam mmg paling comel..hehehe..ank bongsu slalu camtu ;)

nabilah_2908 said...

mmg comel pun opet akk nie...cm muke abanh die..sejibik..hehehe...

Izza - Jiejah said...

ooopet mmg tomeiiiii ..
geram jekkk ngan bebudak gegirl nehh ..
nak order la satuuuuuu ;)

♥ Che NamNam ♥ said...

ala-alaaa...sedey plak nengok diyer nanges...

hermmm guner getah tuh memang sakit kann,time nak bukak lagi sakit..cian diyer..

miss♥wahida said...

comey la opet nie...

Mizz_Ila said...

OPET...OPET TONCET

nita said...

anak akak pon tak suka guna getah ni.. "getah murah" kata depa.. mmg SAKITTT..

☆ lieya latif ☆ said...

alahai kiut haa bertoncet....kak ko beli laa getah rambut warna warni tu....then bekalkan laa kat sekolah...alah aku pun same gak cam ko kak, lieya mmg tiap2 minggu bekalkan sebekas kecil getah rambut warna warni tu....ntah2 cikgu baik anak org2 lain pakai sekali kot...tak cukup seminggu anak aku dah pakai getah tempe tu...eiii geram aku, sebab nak bukak susah nanti.....

Syafa said...

awat la opet ko ni asyik nangis je ni???mesti mama dia kaki buli anak ni kan??kan??

Anonymous said...

Ala cutenye..meleleh2 air mata siap air hidung sekali tu..he..he..

Unknown said...

jgn cakap la... pengaruh cikgu mang kuat... cikgu suh bat ape semua ikut jerk... kalu kiter yg suruh, jgn harap nak buat..hehhehe... comey eih...!

el said...

oopet pki apa pun cantek..w/pun getah cm tu..hehehehe...tomei oopet (cam pepet lak) kahhhhh...

Ciklinn said...

ala comellnyer oopet.... linn pun suka gak toncet2 rambut anak org.. anak sedara akulah selalu jadi mangsa..sbb aku takdak anak pompuan lagi... huhuhuhuhu

comell kak opet nangis..pink2 gitu muka dia...

saveme_zero said...

hahahaha...kan main ko ye opet.

klik klik (^_^)