6.3.09

::TAG DARI BUDAK KEJAM::

Kau mmg kijam!!! huh..! ;P
Apa-apa pon mekaseh ye FARYN, ingat gak kau kat aku ni. hihihi..Nak puaskan ati kau tu, meh aku layankan Tag Mak Orang ni..

1. Dalam sebulan,berapa kalikah cik puan menukar cadar?
Sekali je! Kerna sesungguhnya aku kekurangan cadar.

2. Cik puan mengamalkan 'family planning' tak?
YE. Nordet adalah pilihan saya. Terima kasih kepada Nordet!

3. Adakah cik puan berpuas hati dengan jumlah anak sekarang?Ada perancangan untuk menambah?
Tak puas sebenarnya sbb aku tingin anak lelaki. Tp nk wat camne, dah takde rezeki aku. Aku dh takleh nk branak lagi. huhuhu.. - sib bek ade AIMAN :)

4. Sanggup kongsi blog dengan suami tak?Maksudnya bersama-sama bikin entry.
Bukan aku tak sanggup. Tp laki aku tak reti! Dia tukang baca blog aku je. kahhhhhhhhhhhhhhh

5. Andai kata suami cik puan dalam diam mempunyai blog tanpa pengetahuan cik puan,tetiba kantoi bila dapat tahu dari orang lain.Pastu semua follower ialah gadis-gadis jelita,kalau lelaki pun yang blom akil baligh je baca,cik puan hangin tak?Kalau hangin,nak buat apa?Baling periuk ke?
Huiiiiiiiiii..tak main le baling piuk. Aku kerat je &8%# dia!!!

6. Akhir kata,sila sertakan sekeping gambar cik puan ketika zaman sebelum kawen.


Ni gambar masa aku dah bertunang. Lagi sebulan kawen.
Ya Allah..kurus kering aku masa ni!

9 comments:

saveme_zero said...

walaa...cun seh mak ayam sekor ni..hahaha

saveme_zero said...

eh...terlupa lak. tp ko lawa lg ms skrg...dulu cengkering sgt..tak lawa sangat..wakakakakak

MUMMY ILA said...

cam muka along....klon

helena's said...

cun waa kak ai..pheewitt..patut abg kaman tepikat..hikss

Anonymous. said...

Nordet? Apakah itu? Huhu...

Bibu said...

cam muke along la..sebijirin!

F A R Y N said...

kak,ko la mak orang paling best!!
mekaseh la menjawab tag yg kurang mencabar itu....haahahaha...

yg paling seronot bley tgk muka mu ketika muda remaja dulu2...ahhahaa

kasihatie said...

cun betul kak ai masa zaman anak dara...patut la abang kaman terpikat....heheh

elly said...

hahahaha... mampu tergelak je...

klik klik (^_^)