23.3.09

::GATHERING BERSAMA MAK AYAM BRUNEI::


Date : 22 March 2009
Time : After Subuh
Venue : Taman KLCC


ZIE, Aku seronok sangat dapat laga-laga tetek ngan kau smalam. Kau tersangatleeeee chumel gebus puteh melepak-lepak. Giler sopan santun lak tu! huhuhuhu..Aku terharu giler kau buatkan kami scrapping yg cantik tu Zie!!! huhuhu...sampai menetes-netes air mata aku. Siap dapat kipas & nail klipper special dari Brunei lagik! Maaf le Zie, takde apa yg aku bawak utk kau. Erk..tp nape smalam aku mcm tak nampak kau anak branak + maid kau x makan pon..ke, aku yg tak nampak? Tp masa last aku laga tetek ngan kau smalam tu sedey la Zie. Rasa cam lain mcm je. Maybe sbb kau jauh. Susah nk jumpa lagi lepas ni..huhuhu :(


Insyaallah, ade rezeki nnt kita jumpa lagi ye..

me + zie

MAK AYAMS



BAPAK AYAMS


Only 3 of us
(masa ni anak2 aku still lom smp kl)

baju yg opet pakai tu dulu kawan iena, SYA si cantek jelita tu yg kasi.
Sampai skang pon still boleh pakai lagi.
Mekaseh ye Sya..

me + PhotoG terhangat dipasaran!!!
D'Shrek

nape tu sofea??


abah yg gigih menjaga anak-anak
hihihihi

me + my besen, Fiza
i novelis + tukang masak yg hebat!
haihh opet! sume kau nk kongker???


penoh bergaya
ketibaan VIP dari Brunei
~disambut oleh Nabilah Sameon @ Sya~
Abg Aji Rock + Teman2 Barunya

Hai Hana!!!!

Opet + nasik lemak bungkus sedap malatop!



Mak Ayams + Kipas Fly from Brunei!!

laki aku yg hepi dapat sepit kuku brand brunei..hihihi


Faizah trus menerus dari Banting..

Gambar bikin gua hangat!!!!!
huh!
kau tembak aku, aku tembak kau..
(AKU NAKKKKKKKKKKK JUGAK!!!)
so sad :(
Me + Claudia AF7
Dapat Buah Tangan dari Zie.
Nice scrapping!!
aku terharu sangat Zie...
Mekaseh bebanyakkk yang!
nampak lobang gigi laki aku!
ni hasil 'tembakan' si Amy, laki faizah..hihihi
Suprise cake utk Zie & Hana
dibawa oleh Zura a.k.a Jub

Zie + Ila Debab
(org kuat gathering)

Hepi belated bestday Zie...
ai lebiu!

Me + Sue D'Vougeh

oiii Jub! kau nk amik gambar ke tidak ni??
huh! aku babab gak bontot kau kang!

Me + Yatie + Zura

auwwwwwwwwwww
the blackiest

ayoyooo..
apehal ni opet?
merajuk sbb airiell amik kipas brunei dia
keh keh..
ini taman telah dikongker oleh mak ayams!!!
hai hensemmmmmmm..
u bawak sape tu?
adik u ke?
bapak ayam jadi mangsa tukang amik gambar..
"yanggg..meh kejap, amikkan gambar!"
"abg, amik kan gambar kitaorg.."
hihihi
Alya + Akil

sofea merajuk x dapat main swimming pool..

Rais yg gigih menghabiskan tembikai

mak budak pon skali..
gelojohnya kau ila!!!!

panasssssssssss

sian izz..
auntie kau ni kalau bercakap mmg camni le sayang oiii..
bukannye auntie marah, auntie bercerita
wakakakakaka..kelakar giler la wei,
aku rasa mesti dia pikir
"eeeee, pompuan ni org ke hantu ni?"
aku tgh sibuk bercerita ngan dia, dia duk kaku camtu!
adohaiiiiiii..sore auntie ni mmg guruh le sayang ooii..
sampai laki aku pon sound suruh slowdown, berckp x ingat donia!
kang dah pensan baru sedar!
wakakakakakakaka..

korang ingat, korang je nampak 'isi'?
aku pon ade gak laaaaaaaa...huh!
(gaya riak ade lemak timbul..kahhhhhhh)
tp nape lemak aku kat blakang lak ni??? ;P
Opet yg keletihan..

time to laga tetek..sudah mau balikkkk


ewahhhhhhhh..romantiknya kau Rais..
ni kalau Mierza tgk ni mau terok kau kene belasah!!
Opet pon curangg ooo, boipren takde, carik boipren lain lak kau ye?
boipren Opet demam chic pox..sian..
cepat2 sembuh tau sayang..
Yatie, makin encem ooo rais ni

separoh dari makanan yg ado..

kuih cincin dari Brunei

Buah tangan dari Brunei..

TQ SO MUCH ZIE!!!!!
ai lebiu..muahhhhhhhhhh

17 comments:

Syafa said...

bestnyer gambo2 ko kak ai!!!!!!!!!!!sgt2 havoc kite kan terkinja2 kat klcc park tu!!!huhuh..riuk,gamat!!tapi aku x leh blah ler nengok gambo si izz tercengang mase mengadap ko tu!!mmg real weh..izz sgt shock!!!ape ko dah buat pada dia kak ai!!!hahahhaha....cian opet sorang lagi tu...

mummysya said...

su d vogue tu kawan kin lah... satu class....

keciknya dunia....

Unknown said...

uh no komeng..aku sgt jeles nih!

Mizz_Ila said...

aku xleh tahan gambo izz :)) wakakaka
dia mmg amat tersentap bila dgr org sore kuat2 ..aku selalu marah dia akan kluakan sore seperti soremu.. kahhhh

nita said...

pehhhh.. meriah sungguh.. macehhh lerr sudi kongsi2 gambar anggun itewww..

noreen-bulan said...

daku geram...sedih...sakit hati ngan laki aku...tak nak bawa....mcm2 alasan....bila tgk gmbr kat blog korang leh lak ckp ooo umi nak jupa kawan brumie nie ek...abi lupa ingat umi nak bawa akid mandi.....rasa nak cekek jer...udah byk kali aku ckp nak jumpa kwn dr brunei.....huhuhuhu.. sedih...smpi gaduh hahaahaa...

FaizAmY said...

entry ko yg ni aku suke bangat kak ai...sgt best gambo2 ko...meriah..sungguh meriah...mmg giler aku kalau jumpe korg smue..ekekee..makanan pon dah x bape nak nampak..dlm kete aku kebulor gile carik makanan yg aku tapau tu..dgn pantasnye kosong tupperware aku..kahhhh..
aku claudia? ade ke mcm rupe aku? ke rupe die yg mcm rupe aku? kahhh...almakumla umah xdek astro aku x nonton af tu..ekekke

saveme_zero said...

walaaa..puas aku tgk hahh wlupun aku takde kamera..hahaha. gather lg jom..hahaha

Jue @ atanayuiman said...

waah...!!! best nyerrrr....

elly @ suely said...

sonoknyeeeeeeeeeeee....

♥ Che NamNam ♥ said...

hahaha..tak tahan haku nengok muker izz kak ai..aper ko sudah buat...tetibe jerk haku dpt bygkan muker diyer dgn sore guruh kau...walaupon haku takder disaner...kahhhhh

perponn bestnyer gath tuhhh..

♥ Eda ♥ said...

byk nya aksi ko menggeletis mek..hak hak...best kan dpt jumpe zie..malangnya aku tak de rezki jumpe dier...huhuhu... ini lah nasib perantau ..kahhhhhh werh tu la pasal..apsal lemak berlebihan ko ke belakang...ko transfer ke belakang ke...kahhhhhhh :P

fazilzura said...

kak mon .. wah aku suke aku sukeee gambo2 ko ni ..

x tahan weh gambo BLACKLIST tu.. heheheh

* and yg aku lebih x tahan ..golak sakan ni bile tgk gambo dak Izz.. adeh .. gambo terpanjat tgk muke mo kak mon.. wakakakkakakakaak aduyaii .. cramp perut aku golak..

Fiza Nordin said...

adeh cam org sasau aku tgk gambo2 ko ni besan oiii mane idaknye aku gelak sgsorang nih...

tp mmg aku tabik spring kat zie.pelembut dan ramah orangnye.gitu2 pun masih leh layan kepale kite yg gilo2 ni.

besh giler!

peej said...

kurusnya kau nok..
x rupa mcm ada anak 4..
mcm anak dara..
jealous mak nok..

el said...

w/pun x dpt jpa zie & korg semua tpi sggh syok tgk
gmbr2 korg ni..
betul ke izz tu terlopong tgk ko ai..hehehehe
hahahaha a’ah muka faiz cam muke claudia
hehehehe....
ai..cantek le scraping tu...aku pya ada x?

cik helena said...

bestnye,.,.kak ai buatla pulak gath untuk blogger ne,.hehe

klik klik (^_^)