20.3.09

::PECAH DARA::

canteknye sampol..
nape la zaman batu aku dulu takde sampol cantek camni.
wahhhh!!
isi dalam kaler soft pink lagik..
sangat cantek ngko!
agak-agaknya sapa la yg nk kene pecah dara ni??
kwang-kwang-kwang


cantekkkkkkkk..
kene ngan tuan dia yg sopan santun.

ni le AYAM DARA yg dah nk pecah dara tu..


Mekaseh ye Aellynn, sudi jemput aku anak branak ke majlis tu. Aku tak brani nk janji le. Sebab kalau jadi, minggu kenduri kau tu aku ke PD, berholiday ngan family aku. Tp kalau dowang tukar tarikh, Insyaallah akan aku serbu nasik minyak kau tu ye Aellynn..



5 comments:

sis_nita said...

wakakakak! ko punyerr tajuk n3 kansss.. akak secepat kilattt mengklik blog ko.. rupenyerrr.. betul lerr kanss pecah dara.. kimsalam kat bakal pengantin tu yerr.. kata akak gebuss kimsalam..

Mama Herda said...

jom kita kenduri kendaraaaaaaa...

nabilah_2908 said...

akk nye tajuk tuk n3 nie...huhuhu..hot tul.. :)

SyaNa said...

hahahaa..
tajok penoh kontroversi...

FaizAmYAirieL said...

CUNNYE YG NK PECAH DARE TU KAK AI..EKEKKEEE..MAKAN NASI MINYAK KITE NNT KAN? BESHNYEE

klik klik (^_^)