17.3.09

::BONTOTKU::

Ni ler lauk yg aku masak smalam. Simple mimple sbb aku malas nk masak. Tp dpt gak aku masak lauk sambal tenpoyak udang. Dah lama aku idam ooo. sib bek laki aku jumpa tempoyak kat Psr Alor Gajah Aritu..lalalalalala..


Bontot Ayam Goreng
FEBERET!!!!!! nyum nyum

Sambal Tempoyak Udang

Makan keseorangannn...

rindunya ngan anak2 aku...huhuhu.


19 comments:

Tinie said...

sedap erk montot ayam??
lemak2 berkrim..hehehe

fahmi latiff said...

sedap tu.... pas.. pas la kat kawan2 yer kalau ada lebih..:)

nabilah_2908 said...

cian...rindu kat anak2 die.. :)

kakngah said...

cam sodap yo udang tempoyak tu. mai ajaq sikit...

Nur Syafawati said...

pewitttt...tongkeng ayam tu..my fav satu ketika dulu..huhuhuh..dapyer kak..tapi udang tempoyak tu aku mcm pelik skit..huhuhuh
weh kak ai..ke empat2 anak ko kat melaka ke???

saveme_zero said...

adehh..mlm ni harus cari dia pasar...kahhhhhhhh

Usagi Tsukino said...

HAHAHHA BONTOT AYAM... TONGKENG AYAM..... KITER PN SKE.. ORG KATE MKN BONTOT AYAM NI MULUT BECOK.. XPE2 KITER PHM... TGK MUKE JER PN TAU DH AI NI SKE BEBEL...

lieya_latif said...

kak, patut le mulut kecoh semacam...rupenye suke mkn bontot ayam yeak....jgn tak tau, aku pun suke...semalam beli 2 cucuk bontot ayam kat pasar malam...sedapp!!!!

tu ar kak, biase makan ramai2, kecoh2...bile takde, terase kan..... alah kak, cam tak biase...ni la masenye nak romantik2 ngan cik abe tanpa gangguan....he he he he

terliur ooo tgk udang2 ituuuuuuu

Zanna_MamaBatrice said...

kak......sedap oo montot goreng tu...
ratah camtupun shodapp....syurg ler kak...nak plak lawan ngan sambal tempoyak udang...mmg meletup ler kak.....

comel ko pose camtu kak
sejibik cam menatang kat kat sebelah ko tu...nasib ko lagi cute sikit dari dia....ha ha ha

Mama Herda said...

sunyi le umah ko anak2 bercuti kat kampung yerk...tapi dlm bilik x sunyi le hahahahaha...

♥ Eda ♥ said...

wow muntut ayam... i don like..
hehe... muntut aku ko takmo mek :P
kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

iena hamdi said...

alamak aku mmg tak reti nak makan montot ayam... hehehe

by the way anak2 ko mana? ko simpan kat kg ker?... wah honeymoon la ko...

ai said...

Oopet bambam aku ade ngan aku le. anak2 yg lain je kt kampong. Tp takde BBQitie sunyi giler umahh..huhuhu :(

MUMMY ILA said...

ko ni selalu dpt makan udang beso tu. aku nak beli kat ko la. murah ye abg kaman beli?

sis_nita said...

aisehhh.. wat terkezut akak jerr.. hengat vontot haperr la kanss..

~~ciklinn~~ said...

haiyoo montot ayam ka.... sama laki aku lah ni hantu montot ayam...

kelmarin linn buat tempoyak udang gak.... sdapkan..

el said...

Last aku mkn montot ayam...ms nak dkt banak ari tu...
Bli kt psr mlm...huh..x sdp lgsg..dah lembik..
Kalo dia goreng panas tu terus sumbat molot..mau tertunging
Aku mkn..hahaha...

Eh boipen gelap ko pun suke gak mkn...kahhh
Aku le ajo...

Mlm ni cer cube montot laki lak...kahhhhh (lucah ke aku)
Lalalalalala pinjam ayat ko sat no....

shi3la said...

wahhh akak dah wat watermark..bravo yo..

haku pon soka vontot kak..makan vontot main vontot pon bley...kahhhhhhh..lantak situ...!!

chykeenzachary said...

kak ai..jgn salu makan bontot ayam..tak elok untuk payudara.keh keh keh...

klik klik (^_^)