24.3.09

::NI TANGGA OPET!::


Opet aku ni mmg setiap kali nak turun/naik tangga ni mmg dia meradang. Bukan apa, dia nak naik sendiri. Pegang tangan pon takmo! Tapi biasanya angin takde, ribut pon takde..dia leh ngamuk kat situ. Agaknye sebab dia ingat kakak2 dia nk tolong dia naik turun tangga tu kot. Ishhh kau ni Opet...Kadang bila dah tak tahan, abg kaman angkat je dia trus. lagi ngamuk la dia!! cam petang smalam la..




melalak sampai kat atas!!
depan pintu umah orang lak tu..
sib bek la org tu takde kt umah.
kalau tak musti dia ingat org buang budak!
kih kih
kowang tengok! kasut pon dah dia campak!

Align Centerkene pandai pujuk baru jalannnnnnnn..isk! ~kowang prasan tak abg kaman sangkut baju skolah anak2 katne? hihihi pastu tengok tangan dia penoh pegang beg2. Bukan sbb masa tu aku nk amik gambar tau. Tp mmg tetiap hari & selalu camtu. Dia mmg tak kasi aku pegang barang. Kalau aku pegang pon sbb aku kesian tengok dia dan aku buat donno je bila dia ckp "Yang, tinggal sume..biar abg bawak".sebab mmg selalu dia yg nk bawakkan sume beg2 ke, plastik ke..tak kasi aku pegang..bestkan? sayangggggggggg abang!

17 comments:

miss♥wahida said...

comey jea opet nie...

shi3la said...

alahaii cian haku nengok muker diyer nanges kak..sgt sedey...!!

sis_nita said...

alahai.. ciannyerr diyerr nanges tu.. muahhh tuk opett..

D.O.U.B.L.E...S said...

baran tul anak dara tu ye..ikut sapa la agaknya......

D.O.U.B.L.E...S said...

baru aku perasan..mana lak abg kaman sangkut baju sekolah anak2 tu wei...sangat la bagun somi cam gini kan....

jiejah d'blogger said...

sangkut kat mana??
x nmpk punggggg tp abe kaman mu mmg bagusssssss ..thumb-up hehehe

Emy Omar said...

Kak Aii bukan main mengamuk lagi si opet tu ye..ikut perangai sapa la tu kak..
Memang suami mithali la abang kaman ko tu kak..

Tinie said...

hehehe
mmg laki ko tip top
untung la..
klu xmo bg aku...
wkakakakaka

nabilah_2908 said...

untung la akk dpt hubby cm tue..besh nyer...penyng tul..

opet tue pun..cute giler..hehehe..

all the best kak..moga berbahagia tuk selamanya.. :)

lieya_latif said...

ko mmg la kak...sempat lagi ko rakam die ngamuk2 tu....hi hi hi...ni kes nak berdikari laa nie....cian die...nanti auntie babab vontot mama yg gebus tu yeak...

kak cube ko tunjuk balik video ni kat die...sure die malu kan....he he he he

aku cam ko la kak, kalo naik tangga takde nye aku nak tgu dieorg naik sendiri...lambat....pastu siaplaaa...kite pegang tangan die, ngamuk sakan cam si opet nieh....

tang nangis depan umah org tu aku gelak jugak...tak pasal2 org ingat buang anak kan...kalo org buang anak dah besar camni, aku sure kutip dulu...dahle comel he he he hehe

eiza in the house.. said...

opet oh opet nape ko nanes...hehe
bagus la laki akak tu..sepatutnya lelaki kat luar sna yg bujang kene blaja cm hubby ko kan kak..mithali n penyayang lagi..bertuah ko kak..:)

MUMMY ILA said...

macam2 budak2 ni..

♥ Eda ♥ said...

dah pandai ngamok ye si opet..hehehe... sabo je la kan..
ya Allah beruntung nyer ko mek...dapat laki yg layan ko mcm tuan puteri..huhuhu..best best

kasihatie said...

comel jer nengok si opet nie ngamuk...

iza iziana hasan said...

untung nye dapan suami yg baik hati dan penyayang mcm tu..
susah nak dpt suami yg hormat kan isteri..hehee..
jelez nyeee...
p/s : suka tgk anak akk yg kecik tu,comel...

el said...

meh lah opet ngis umah auntie..leh auntie colek ko buat bini danish (upssss sori kak fiza) i didnt mean it..kahhhh
abg kaman lenkali tolong angkat brg eden lak eh...kahhhhh

elly said...

hamboiii kemain lagi seng ko ye kak, kalo aku... tolong menolong gitew ekekeke...

klik klik (^_^)