23.3.09

::KUTIP ANAK::

Balik dari laga2 tetek ngan mak ayams tu, kami balik rehat mandi bagai kat umah. Sampai le AJ call kata dh sampai. Tu pon tak trus bertolak, opet + laki aku tido lagi. lagi pon AJ ckp bebudak kt umah dia pon tgh baring2. So, petang tu baru kami bertolak ke umah AJ nk kutip bebudak tu. Kan aku paksa AJ balik kg amik bebudak tu. Ala...kau pon sonokkan? dapat relax kat sana, dpt makan mak masak..hihihi. Arul pon balik skali. Mekaseh ye adik2 ku..

Elok je nk sampai kat guard umah AJ, mak call. Nangis2 takleh cakap. Dia sempat cakap dia sunyi je..huhuhu..siannye mak. :(

Masuk je kat umah AJ, terpana aku kejap! Wahhhh..transformasi telah berlaku!! makin cantek Gallery & umah dia. (Bila FP AJ Cinta dah hapdet nanti, aku hapdetkan skali kat sini nanti ye). Dan2 tu mata aku kekejungan kat poster yg dia tepek kat gallery dia!..jeng jeng jeng...


auwwwwwwwwww
Mak suke!!
nampak tak aku yg ala-ala tu?? hihihi
SHAHhhhhh..(nada merengek..)
kak ngah nak sekeping bleh?

relax baca magazine.
kat umah takde ye bang URTV tu??

Opet yg sronok dapat jumpa kakak2nya..

tut tutttttttt..

abis gallery Paksu dia kene redah!

tompang posing..


BB ngan Opet dah nk sama besar kan?

tengok betapa kretipnya si AJ ni..

pinggan mak dia boleh gantung lak kat dinding..

very the unik!


turn along lak posing




aku yg dah keletihan..

mmg balik umah tu aku mandi, pastu aku sarong balik baju tu! boleh??

lalalalalalalaaaaaaaa

LoVe FoReVeR

8 comments:

shimazahar said...

uihhhh.. kutip anak ker kak ai... sib baik ader adik yang leh g ambik anak .. sambil mak berjimba-jimba... bleh gtu.. huhuh.. tapi tu laa.. beruntung ada adik.. leh tolong menolong....

perghhh unik tol .. pinggan kangkung tu di buat perhiasan dinding... orang ada satu dekat rumah tu... orang rembat dekat rumah mak orang.. so bila orang nak makan... orang akan cari pinggan tu.. so orang lain tak leh guna itu pinggan.. masyuk oooo makan dengan pinggan tu... ader feel...

MUMMY ILA said...

kowang ni adik badik mmg dilahirkan menjadi org penuh berkasih sayang..ketip & penuh dgn kemesraan... aku sokaaa!!!

harap tradisi ni akan berkekalan hingga cucu cicit kowang..

jiejah d'blogger said...

ai
perrghhhh kagum aku ngan pinggan mangkuk yg melekat kat dinding tuh.
leh aku tiru idea dia hahahaha

lieya_latif said...

alahai sian plak bace tang mak ko call sediy tu kak.....sian die kan, dah baik2 seminggu umah riuh rendah, tetibe senyap sunyi plak.....

kak, cantik betul galeri adik ko nie kak....sangat kreatif laa die....kemas jek aku tgk....

kak suke aku tgk pic gedik2 beramai2 ...ko laa yg paling gedik tau...suke suke.....

kak, lagi satu, ko cun laa kalo pakai baju itam....cam anak dara bergetah gitu (ops telebih sudah aku puji, kembang jobo kang) hik hik hik

saveme_zero said...

romantisnya ko kak ai..suka aku tgk kuarga bahagia ko ni. Aih...jeles aku tgk kebersihan kat gallery aj ni...superbbb bebb

Rafizah Nordin said...

alahai sian mak kau ye besan.seminggu dikelilingi cucu pehtu abih sume balik,mestilah dia terasa sangat sunyinye...

pasni umah ko lak riuh balik... :D

el said...

kiut je opet wat cam tu...gbr sorang atas kusi pantin tu yg x thn tu hehehe

Tink said...

SERONOK TENGOK keluarga ko ni...
happy je...

klik klik (^_^)