25.3.09

::PADA SUATU HARI::

Pada suatu hari...

LINDA GEBUS: Kau nk tapau tak?

AI MERENG : Ntah le. Rasa cam takde selera. Ingat nk tido jelah..tp kang kebulur lak..ermm..jom la.

LINDA GEBUS : Tapau kat mana?

AI MERENG : Kat kedai Kak Zah la..

moh kita!!!



LINDA GEBUS : Oiiii!!! Kata tadi takde selera!! penoh giler nasik kau!


AI MERENG : erk... ;P

~kejadian di atas bukan berlaku harini ye..dah lama..hihihi

13 comments:

Big Mamma Bukhari said...

ehhe... ada2 aje kak ai nie.. tp nasi tapau tu mmg sedaplah kak.. t pun layan je makan tapau2 nie.. x kisah.. nasib baik suami jenis x kisah jugak.. kadang t kata nak masak. dia boleh kata x yah masaklah.. makan kat luar je karang.. hehe..

☆ lieya latif ☆ said...

ko mmg kak....nafsu serakah....he heheh

tapi ape2 pun aku suke part2 ayam yg ko pilih nie.....peberet aku tuuhhh lagi2 tang lutut....nyum nyum

el said...

tgk saje pun rs sedap..syok nye kalo selera cam gajah kan...hu3..semua leh mkn...tambah plak..makan byk pun selim jek..kahhhhhh

MUMMY ILA said...

siot jek minah ni

Tinie said...

hahaha
ko mmg..pasal makan gila banyak tapi badan x naik2 apsal wei??
ko simpan mana sumer makanan ko tu?
lepas makan berak ka???
hikhik ;D

nabilah_2908 said...

bnyk nyer lauk kak..?
bape hinggit sume nie?

~~ciklinn~~ said...

hadoii byk tu nasikk tapi takpe menten cantikk muko + badan ko kak.... hahhahhaha mmg sedap bak kata lieya..tang lutut2 tu..hahahha

Rafizah Nordin said...

aku lak yg terliur tgk nasi bungkus kau besan...ape kes???

sis_nita said...

mueheheheh! x de selera kunun..! :P

fahmi latiff said...

makan.... banyak hati senang...

LINDA GEBUS: Kau nk tapau tak?
fahmi= nak, tapi lauk sikit, nasi sikit... heheheh.. acah jer fahmi makan banyak

shi3la said...

hehhh ayam tuhh ko makan sesorang ker kak..bior benor ko kak...
bdn punyer kecik melantak bukan main...
lepas mkn terus jadik tahik ker yerk...ater mkn byk pon giteww gak bdn ko...cemburu haku tauu..

Nur Syafawati said...

aku x boleh tgk nasi!!!!!!!!!!!!!!!
aku sedang berpuasa nasi!!!!
tolong jgn tunjukkkk..arghhh

d33la said...

mak aihh...banyak nyer!!!!

klik klik (^_^)