12.3.09

::MONYETKU SAYANG::

Balik keje smalam ujan. Biasa aku kuar dari opis, amik abg kaman, pastu sampai Rawang dlm kul 6:30p.m. Tp smalam giler bapak jem! adoiiiiiiii...ketensionan aku dalam kete. Dah le aku kebulur! Tak makan dari pagi sbb takde selera nk makan. Badan tak bape nk sihat. huhuuh

Mekaseh pada Nur yg ingat jugak nk tanye khabar aku dlm ujan jem tu.. ai lebiu dek!



abg kaman lalok, ngantuk..

kalau la runtuh tanah ni..mampos aku!

cak!

konon-konon pakai DSLR le..
walhal, camera cikai je!!!
huwaaaaaaaaaaaaaaa
nak gak dslr tu..nak!!!

sian lobang ekon tukun aku ni..
kene sendal2 ngan gabus nk kasi duk diam!


Dalam kesesakan jem tu terubat gak hati ni ngan gelagat2 monyets ni. Mmg tetiap petang depa kumpul kt tepi2 jalan. Sonok tengok. Lelagi yg bawak baby tu. Mak aiiii cute gilos! Rezeki depa ni pon murah. Ade je org yg brenti bagi makanan. Tokey roti agaknya. Aritu depa dapat makan pisang. Besar2 ngko! rezeki tul...


Kowang nampak tak yg aku bulatkan tu???
jgn memain ooo..anak monyet minum coke tu!!!

pengawal lalu lintas

sume tengok aku amik gambar..
cam tau-tau je dpt masuk blog! :P
Akhirnya berjalan ngan lancar gak jalan..
cepat banggggggg..bini kau kebuloq ni!!!!



10 comments:

Tinie said...

hi hik..ko mmg pencinta munyitt..
tapi mmg sgt comel kan..aku pun suka..

MUMMY ILA said...

WAKAKA...AMIK GAMBO KAWAN BAIK YE KAK I..

Tink said...

heheh best peren ke???!!

~~ciklinn~~ said...

hahhahah sempat ko kak dlm jemmm mengambik ghambor munyet2 itu....

Big Mamma Bukhari said...

glamer monyets tu dpt masuk blog kak ai.. ehhee..

elly said...

aku plak sgt geram ngan spesis nie coz dah jd musuh kat umah aku kahhhhhhhhhh...

Eda said...

bangga beruk tu dapat masuk belog ko mek..cayalah gambo malatop..kire camera ko ala2 dslr mini gituuuu ;)

FaizAmYAirieL said...

kak ai..aircond ko tu samela dgn kete wira aku..kahh..hampeh jerkk x mo dok diam kan..kete wira aku lagik besh tgh bejalan aku leh ambik kunci kete aku betolkan aircond tu lagik..canggih kan? ekekkee...monyet2 tu same lak dgn monyet2 kat depan umah aku..

helena's said...

minum kok?gilos vouge monyet tuh,,kekeke

apisz said...

gambar yang kat tepi pintu tu dah cantek..memang mcm pakai dlsr... =)

klik klik (^_^)