18.3.09

::MALAM TADI::


~Masa entry ni dipublish, aku sedang berada di Klinik Desa Kg. Kenanga bawak Oopet checkup. Kejap je kot sbb nk check je. Takde cocok2 pon.. ~



Balik keje petang smalam laki aku bgtau adik dia nk dtg ke umah. Laki aku yg suruh dia datang sebenornya. Amik ayam ikan bagai. Amboiii kau Beddy, kalau tak diUMPAN..tak sampai kau kt umah aku ni ye? Kejap je otak aku mikir nk masak apa utk dowang. Carik yg giler senang le nk masak. MI SOP! Kebetulan banyak bahan2 yg dh ade. Bukan susah pon, sume aku campak dlm piuk tu. Celor mee, dah siap! Nak masak beria aku takde tenaga dah. Skang ni aku tak sihat. Ngan keje kat opis menimbun. Aku mmg bz tahap cipan le skang..huhuhu

Kerry, kau nk lepas gian main menan pompuan kan??

Sonok Oopet ade geng nk main..
tu dia tengah sorok perabot dlm karpet!

ni ler MISOP campak2 aku tu..

Malu pulakkkkkkkkk!
Ani ni anak sedara bini Beddy.
sorok bagai nk rak muka dia sbb dia tau aku ade blog.
amboiiiiiiiii, merata dah blog aku ni!
keh keh

Beddy yg tamak haloba!!!!
ni le adik ipo aku.
kami ni sama 'muda', sebaya.

erk...umur kita 23 kan Beddy?
keh keh

Baju biru gelap tu Ain, bini Beddy.
Tengah sarat peknen anak ke3 tu..

Bapaks melayan Anaks

6 comments:

saveme_zero said...

dalam tak larat tu pun,rajin gak ko msk yer kak ai...sedap lak tu.

KasiH said...

Misop tu memg sedap kalo just campak2...nsb ler campak2 kalo baling2...aku tk tau ler camner rsnya nnt...hehehehe...

MUMMY ILA said...

x ajak pung! :(

shi3la said...

kalau haku tak sihat kan kak jgn arab ler nak masak bagai..tp ko bagus la kak..kuat semangat betull..
muker adik ipor akak cam abg kaman ler..erkk yerlaaa adik badik kannn...hehe

lieya_latif said...

sedapnye kak.....terliur aku tgk mee sop campak2 ko tu...walaupun campak2 tapi dah tangan terra memasak membuatnye, pasti sodap jugak....bak mak semangkuk penuh!!!

F A R Y N said...

kak...mi sup bungkus 1 !!!

klik klik (^_^)