17.3.09

::CRITER TAYANG TETEK::

Masa aku coti branak mmg cukup suka aku layan criter bersiri Filipino + Maxico. Yg Filipino tu best sbb mmg dia tunjuk betul kehidupan dowang kt sana. Yg Maxico lak aku suke tengok pelakon2 dia yg cantek-cantek..tengok tetek-tetek..tp aku pelik tul camne dowang pilih pelakon. Mmg tak kene langsung! Mcm kat bawah ni, criter yg aku tengok smalam masa aku coti cirit tu. Nama criter ni MARINA. Umang aiiii..mak lagi cantek dari girl pren anak! adoiiiii...gilo sungguh. Dah le aku tengok baju tu cam nk terlucut je gayanya..tp mmg trend skang ni kot. Criter indon pon banyak yg aku tengok mak giler muda kentang. Yg kelakar tu cantik mak dari anak! kahhhhhhhhhhhhhhhhhhh...






10 comments:

kakngah said...

ms aku pantang no. 2, layan sanay wala nang wakas
pantang no. 3, layan spa Q.
eh.. sap Q pn kategori tayang tetek gk kn???

el said...

bkn spa @..sparulgel...kahhhh

lieya_latif said...

eh kak, citer cam ni laa syok layan...hahahahahaahah....terkinja2 tul aku ni bab tgk tetek org...ha ha ha ah...

TuYa : said...

mengancam...gebus..tembus sume kak ai..hehehheh

Nur Syafawati said...

k.ai..aku pun suke gak cite2 mexico ngan filipino contoh yg aku ingat la..
LA UR SUPADORA.
ROSALINDA AYAMORE..
PANGAKO SAYO..
SANAY WALA NANG WAKAS
yg terbaru ni aku layan INTAN!!!!
kahhhh...mmg betul kate ko kak ai..mak2 lagi cun dari anak eh..hahha..nasib baik dia x wat cite menantu jatuh cinta kat mak mertua..sbb cun sgt..kahhh

Rafizah Nordin said...

besan oo besan,
menantu kene ciken pop
uhuhuuuu

~~ciklinn~~ said...

mihahhahaah mak eh bergetah2 yerk... tetek pun gebuss jer lagi...

F A R Y N said...

hahahaa..mesti pam hari2 tu...ekekke

kak cahaya said...

masih byk lagik ke citer import tu kat msia...kalo akak kat sana mau aku layan gak citer2 camtu....dah namanya suri rumah kan.....hehehee

saveme_zero said...

aku suka marina,apa citer terkini skrg ni kak ai?? marina dah kuar penjara ker??

klik klik (^_^)