10.8.09

::BABI Q_PD::

SABTU malam kitaorg buat BBQ. Beli ayam udang kat pasar malam PD tu je. Aku tukang bawak sos perap. Ha kau! jenoh makan! Sonok giler kitaorg malam tu. Ada gak 3/4 group yg buat BBQ. Tp group kami le yg paling havoc!! kowang bleh je bayangkan kan?? ekekekeke...group mental gitu! sonokkkkkk sgt!

makan sampai lobam!

penghidup bara api, Sam

dalam gelap pon kau nk posing gak!

bebudak dpt sweet + gelang lampu
paksu ayoi yg belikan..
trima kaseh paksu!


mandor tgh sabar menunggu makanans

kitaorg buat 2 tempat bakar


sam + ct
sempat lagi kowang kan?

ni pon ha!!

abangggggggggg...apesal tak angkat intan?? hukhuk


kaler baju kowang ni dah macam deepavali aku tengok!

berkepitttttttttttt je..!
aku kepit anu sekor2 kang, leh aku panggang..
keh keh


tekun!

laki bini mengadap..



Fawza yg kedemaman


AJ makan sampai terselak suar kau!


sodappppppppppppp

laki aku lak gilir2 bakar..
jgn terbakar janggut tu udah..

mcm panten baru dah aku tengok dowang ni..
anak tido bukan main ngendeng je dowang..hihihi


keliwon cam takde perasaan makan.. :P


kitaorg buat BBQ betul2 kat pintu hala ke laut..
senang ada lampu..sangat bijak!

6 comments:

fazilzura said...

wahhh besh nye kak mon...
lama rs nye x wat bbq.. hope dpt wat ler b4 pose.. kahhh

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

bestnya...
sonok gilakkk ada family sporting macam ko...

damaiinx said...

hye..ai,makang ajer ko yerk..bedalah janji sodap !...kekekeh

saveme_zero said...

bestnya kan gini. korang adik badik rapat..aku rapat gak tapi ada la yg tak ok nye.

eLYies said...

dapnyaaaaaaaaaaaa..kepingin tgk bbqqqqqqqqqqqqq

sis_nita said...

uuuuuuuu..
menu2 tu sumerr kansss..
akak kan ke pantanggggg..
panyangg nampak..
sodapnyerr ai..

klik klik (^_^)