19.8.09

::TOPENG NAIK REGE!!::

Dengar kata, harga siling utk topeng ni mencapai RM5!!! Pensan aku!! Alamakkk...ngan apa plak nk aku tutup muka anak2 aku ni? kang aku beli je sarong penutup kepala mcm org mesin rumput tu, baru puas ati!!! muahahahahahaha...leh pakai, basuh, pastu pakai balik! lalalalalalalala...





13 comments:

damaiinx said...

hye..ai :)
mak..ai,naik hege ker...
kata doc..yg sakit jer kene pakai...? huhuhuk

cerpelai said...

Bini gua pun cakap macam tu.. hengget katanya.. Waahh..!! Ambik kesempatan la pulakkk..!! Dahsyat betul laa orang zaman sekarang ni cari duit.. Tak kira musim penyakit ke hapa ke..

kak ina kl said...

salam ai..camtu buat sendiri lagi baik..tak guna betul dia orang ni..ambik kesempatan betullah..

Diarihatiku1976 said...

hari ni dah umum harga siling plak... mujurlah kan...

nasz said...

mak ai, mahainye harga siling topeng...

sis_nita said...

akak kan.. mask dapat percuma dari company.. so sekali laa ngan anak2 akak.. pakai mask free.. huhu!

ieda said...

mmg melampau lah dorg ni,ambil kesempatan dlm kesempitan...

mummysya said...

a'ah, melampau kan. elok kedai yg suka hati naikkan harga tu kena H1N1, padan muka.....

vee said...

mak aihh..mahal gilers tu..ko beli kat ne tu ai?

☆ lieya latif ☆ said...

tu la kan kak....senang2 je peniaga ni amik kesempatan...tapi takpe, latest info ...mask ni dah jadi barang kawalan.....syukur...

Nur Syafawati said...

ko jgn wat gile kak ai..pakai topeng org potong rumput tu..aku takut..semua bukan lari tgk ko..tapi dorang cepat2 tangkap ko ingat ko perompak bersiri..kahhh

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

woi beli kt ila ler.. dia ada jual

el said...

giler pe RM5
kalo boleh basuh pakai xpelah
cekik drh betul

klik klik (^_^)