25.8.09

::TERJAH BONTOT TUKUN!::


Smalam si
AKMA ngan opismate dia, Rini (kalu x silap aku) datang terjah opis aku. Nak kutip tudung yg dia beli sendiri. Ha kau! Duk la kau berkampong dalam tukun aku tu. Nk duk kat bontot tukun, panas menggila! (wei akma, bukan sbb duk dlm tukun tu le aku x sihat..tukun aku tu kan ada ekon! isk...)..sonok aku jumpa kowang. Akma ni dah byk kali beli tudung ngan aku. Tp selama ni berpost aje. Walhal opis dekat ngan opis aku. Kali ni dia nk dtg amik sendiri..elok gak tu, leh jumpa. Tp pandai kau ye, nk jumpa aku time pose gini. Kau takot aku suh blanje makan kan? keh keh...

Mekaseh ye kat kowang yg memborong tudung2 aku tu. Baru sehari dah nk licin tudung aku. Alhamdullilah. Lepas ni bleh la aku rehat jap. Insyaallah, minggu depan baru aku tambah stok k..


amboiiiii...sronok kau brangan jadi CT ye Akma?

Selendang CT ni ler yg mcm goreng pisang panas!!
Aku punye ni kecik je..tak besau.
Elok2 paras bahu. Terletak jelah..
Ni pon stock ke 2 yg aku beli.
Pon abis gak smalam..ada tggl lagi 2/3 lai je lagi..
sape nk, meh terjah kedai aku! :)
Tudung lain pon ada gak..hihihi
(sempat pomot lagi..)

nak yg putih ni la!!

aku + akma

aku + rini
(memandai je aku bg nama org...
tp lebih kurang gitu le bunyiknye..
:P)


TQ ALLS...!!
ailebiu..muahhhhhhhhhh




4 comments:

AkMa said...

kak ai..burok benor la gambo aku jd model tudung ct ko tu..nampak beno la aku xcited jumpa kak ai..heheheh

pembetulan nama kawan opisku tu juliana la..panggil ju..sorry la kak ai terlupe nak introduce..dah dpt nama baru lak kawn aku tu..hehhe..ok gak la rini tu..kekekke..

dalila said...

dari tilikan hamba mmg jelas terpancar di wajah tuan yg tuan sebenarnya benr2 penat...jadi elok benarlah kiranya tuan lebihkan beradu....mata pon dah macam adik beradik keliwon..

good luck ai... ko mmg kuat semangat...

Nur Syafawati said...

ye kak ai..benar kata dalila itu...wajah mu sungguh la lesu x bermaya..take a rest key kakak ku..muahh..slamat berpuasa

...sWeeT uMi... said...

kak ai...sy pun beli gak tudng ct tu...suke2...cantek bangat hahaha...

klik klik (^_^)