10.8.09

::PD_part 1::


FAMILY GATH @ PD
070809 - 090809
TM RESORTS

TAPI cam biasa gak la. Family aku la yg paling lewat sampai! kebetulan hari Jumaat tu abg kaman dah petang kene hantar ayam ikan gi Sepang lak. Smp kat umah pon dah kul 8 mlm. haihhhhhh..mmg tengah malam le baru aku sampai kt PD tu. Adik bradik aku yg lain dah naik lebam berkubang dlm air. Tp mlm tu kul 4 pagi baru kami tido. Elok la pon sib bek 'jiran tetangga' takde. Kami ngilai tak henggat! Memacam criter kuar..tup2 dah nk subuh dah..hihihi...sonok sangat. Lupa jap aku ni demam!! Tp ramai gak yg demam masa kat PD tu. Anak2 buah aku ramai demam. Smp sorang anak Abg Long aku kene tinggal kt umah ngan bibik. Riso takut melarat lak kan. Tp budak lain mcm x demam je. Berendam dlm pool dari bangun pagi sampai ke petang! BERKARAT kulit memasing. lantak kowang le..memasing dah macam botol kicap aku tengok..keh keh..

Villa kami.
aik! ada makhluk terbang la!
eeeeeeeee...

memula jelah kemas..
lepas tu sume kene susun ke tepi.
tp masa nk balik tu kitaorg kemas mcm masa memula masuk jugak..
senang keje housekeeping :P

muka memasing yg tak mandi pagi

babai mama..
aiman nk mandi kolam..


cikedis yg paksu ayoi beli utk anak2 buahnya..
(makpak pon sama bedal!)

aku selaku ketua AJK dapor tgh sibok masak sosej kangkang utk sarapan sesi keluarga..


abah kaman + aiman leka baca sokabar..
poyo je kau kan aiman?
mcm sius paham je..

abah + the star tak dapat dipisahkan :P
bangun pagi dah tanya sokabar dia mana..

Laksa Malatop
ct bawak ni..adoii...sedap wei!
kul 2 pagi pon AJ leh layan laksa ni tau..

sarapan kami

mak aii!!
3 bijik kau bedal telor separoh masak tu bang??
i kan tgh peod..takde makna pon..
eh, lari tajok ye?

"mama...tengok tu. ada KAMBING ma.."
-koma-

iena + AJ
isk..giler arrr. besar tau ombak dia..
takot lak aku tengok..


budak cerdik..

BB lagi suka main pasir dari pool..


mak + abah dating dari lepas subuh!
jenjalan kat tepi pantai..
elok la bawak abah jenjalan camtu..
abah aku ni strok. tak bape nk sihat la..


dowang ni takyah cakap.
dari celik mata sampai ke petang berendam!
naik nk kencing + makan je..
mana tak berkarat??

AJ + Ely

Datin Rubi @ Biah
sengeh sampai ke tinga kau ye Biah..
dapat tudung hadiah bestday..
siap leh pilih lagi nk yg mana..
bergaya lak ngan spek $5 aku tu..
keh keh..

Mak + AJ

Aku yg dah macam tengkorak idop..
untuk pengetahuan kowang, smp ke harini pon demam aku tak kebah lagik.
dada aku rasa cam panas terbakar..
apakah?? ntah2 H2n2 tak?? kui kui kui

abahku cayangggggg


our lunch..
mkn camni le sedap.
save budget lagik!
ct + mak buat sambal kering dari umah..
sedapnyeeeee

petai pon ado..
pulun bang! pulun!

alolooooooooo...
siannye anak mama, kene marah ngan ibu..



sempat lagi aku bukak kedai kat sana!

Biah Al Abu Hassan
(mentang2 le tudung ni $10..berebut2 AJ nk tolong bayarkan utk mak!)
ahaks!

the cronic team
me + ayoi
sian ayoi..nampak sgt dia tak larat. banyak baring je ms kat sana :(

my lalink

the diva divot
me + AJ


AJ + Iena



besarkan ombak dia?
tp dowang kata time gini la best mandi..
uiii..takot acik!


AJ + Ayoi + Iena + shadows :P

demam2 pon ely nk ikut berjalan..
syian anak mama..

gediks


mengediks





~akan bersambung...

4 comments:

mummy teha said...

WAKAKAKAKA XLEY BLAHLA KO K.AI..SOSEJ KANGKANG!AHAHAHHAAH!
TAPI BESO YE VILLA TU!BEST BWK FAMILY RAMAI2 KAN...
LAKSA TU MENGGODALA...HIHIHI

el said...

aksi lompat lagi..hahahahaha
syoknye famili gathering..nak plak leh msk2 sndiri..save bajet kan..huhuhu

emellia said...

tu yang best kalu anak ramai2 ni.. meriah

suked8787 said...

Amboi ko k Ai....syok sakan noo...smpai lobammmmmmmmmmmm

klik klik (^_^)