18.8.09

::BESTDAY 3 BUDAK ENCEM::


MEMULA Ahad tu aku ingat mmg takleh nk pegi dah Titiwangsa. Dah, tido pon pagi tu kul 2 lebih. Dowang buat party tu kul 9:30pg. Bangun pon lewat. Tak penah pon aku bgn lewat camtu. Dlm kul 8 lebih la. Anak2 aku pon still pensan x sedar diri. Dlm ngantuk2 tu pon sempat lagi aku potong tembikai. Just prepare jelah. Kalau anak2 aku bangun, gi jelah kejap ke sana. Dpt hantar hadiah pon ok la. Nak kuar lelama pon takot la skang ni. Anak2 aku plak nk pakai topeng tu pon kejap je..haih..
Tunggu anak2 aku bangun, baru siap2 berangkat. Dah le kete aku rosak. Bunyik ntah apa kat tayar blakang. Takot plak nk bawak lelaju. Kang mau ada yg tercabut lak tayar! Isk... Dalam kul 11 lebih la kami sampai kt sana. Mak aiiiiiii...banyaknya makanan!! Ramai yg tak dpt nk dtg. Takot kot nk bawak anak keluar. Aku pon takot gak tu. Tp sib bek kejap je. Makan2..pastu tapau bawak balik umah je. Pulun makan anak branak kt umah. Save $ banje lunch aku. ekekekekekekeke...

the makanans - nasik ayam pon ade..

gifts utk bebudak encem tu

anak-anak aku yg 'berlabel'. hik!

lompat nak..lompat!
ni mmg acara wajib kami..

sib bek sempat jumpa ngan EL ting tong!

uchukkkkkkkkkkk


korek lobang idong thomas

eeeemmmmmmm...sedapnya taik idong dia..

ngan besen kesayangan aku.
sama merah u!

acara bebas..makan sampai lobam!
erk..allyn, kau cek apa tu? :P

makan sampai kenyang ye bebudak...


aku + mak buyong comey, Yatie

kebulor laki aku ni.
Beg pon x sempat nk letak!

sronok kau ye buyong!



manjanya Ely + Mummy Allyn

Alololoooooo...
sweetnya Prince pakaikan Ely kasut..
Gentlement sungguh..
abis le menantu aku..
tuler Mierza, awat tak ikot mama?


seguni aku angkut balik goodies bag.
Bayangkan lah, ada 3 bestday boy x ngan 4 anak aku??
muahahahahahahahahaha

the bestday boy!

Syukur!!
dah terbukak ati kau nk pakai tudung ye besen?
ngeeeeeeeeeeee :P


apa la kau nk buat tu?

Camni le pakai..isk!!


nampak cam seropa lak.
tp niki takde taring..
AKU ADERRRRRRRRRRR (gaya berlagak)

Diva dah nk berangkat balik..

aizah + aiza :P

tersepit anak!
mak-maknya mmg over enterprem..selalu anak tersepit.
siannnnnnnnnn

Auntie Sue..
mekaseh bagi Ely hadiah bestday tu..

comey sangat!!!




5 comments:

nabilah_2908 said...

sonoknyer....huhu.. :)

Fiza Nordin said...

hahaha besan...kelas aku bergambar dgn tpon dak paeh...tp muke aku nampak sangat berminyak ngeeeee

uoit sape itu yg berani2 hendak mencuri hati menantu aku?aku sekeh kang!wakaka

ZaEr.. said...

Kak ai...geram nyela aku tgk ank2 kak ai..Meh sini sorg!huhuhu...Suke sgt budak pompuan ni..huhuhu

damaiinx said...

hi,ai..celebrit jer..yer ko
ujung minggu...janji hapening kann,hihihik

Bibu said...

meriah3x

klik klik (^_^)