5.8.09

::MAMA + ELY DOMAM::


HARI ni aku tak gi keje. Aku ngan Ely tak sihat. Ely lagi le..masuk harini dah 3 hari demam panas. Risau gak aku. Makan ubat pon mcm x jalan je. Baik aku bawak gi klinik. Aku pon sama gak. Dah brape hari ni tak sihat. Ngan idung aku dah melecet selsema terok. Pala berat. Ulser penoh kat molot aku. Seksa nk makan! haihhhh...

Jap lagi nk gi klinik RM1 tu kot. Kalau ramai sgt (sbb musim org x sihat kan?) aku gi je klinik kanak2 tan kt pekan rawang tu..Harap2 sume ok la..Sian kat Ely...

sebahagian dari ulser aku..
penoh tau! kt celah gusi pon ade!
huwaaaaaaaaaaaa




20 comments:

ummu_hanis said...

laaaaa. sian ko. dah le tak sehat. nak jaga anak demam lagi. adoi yai. akak doakan ko dua beranak cecepat baik. take care yek.

niza salleh said...

cepat g clinic weii...nanti melarat. aku pun baru je demam panas ni.

~~ciklinn~~ said...

hadoiii aiii kak aiii,,,kesiannyer kamu... akak kalu ely domam tak kebah2 gi peksa darah dia lak kak.. berjaga2.... ko pun sama tau kalau tak baik2 lagi gi sepitall tau...

kak itu ulser... ada ubat jual kat parmasi... lepas letakk rasa kebass jerk..so bolehlah ko nak mkn ker apa... kalo mau lagi cepattt ko tepek garammmm kat situ... mg seksa tapi sgt2 cepat baikk lorr..

jay said...

eh kak bek p klinik,takot plak..

Bed said...

ehhh kak...better ko pegi cepat...dah 3 ari tuh....jgn dibiorkan...ko baru balik sunway kan....mana ler tau....aku bukan mendoakan cume mengingatkan...nanti melarat susah....semoga cepat sembuh to ely & mama...kemain lagi nunjuk ulcer tu.....uhhhhh seriau den.....takit oooooo...

ZiE said...

siannyeeeee.. semoga kak ai & ely cepat sembuh ye.... tabahkan hati kuat kan semangat....semoga semuanya baik2 saja. Amin

rossysweety said...

cepat2 gi klinik...la ni memacam penyakit...adam pun baru ajer baru baik muntah2 dan cirit birit...bawak ke klinik rm1.00 terus baik...

F A R Y N said...

kak..minum air byk2...

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

Sian nyer Elly Pakcu.....sihat cepat2 ek,nk g holiday weekend nik!!!

Ulser tu,memang seksa kan Kakngah...mase a.mi Suspected DENGGI hr tu,sampai 9 Ulser dalam satu mase.....time tu ler,ade rase,sebab mulut PUake ke!wahahahahaha

Bibu said...

mmg musim ni sbb cuaca aku rase..aku pon leleh aje nih..bdn rasa panas tapi aku kene gagahkan jugak pegi opis huaaaaaaa

ulser tu aku selalu kumur listerine mmg mujarab bagi aku sbb esoknye sure dah baik..org lain tataw ler

MUMMY ILA said...

huhuhu..teruknya kak oi..
dah p jumpa doc?..
semoga ko & ely cepat sihat..

el said...

ish jgn dibior lama...riso lak aku dgr 3 hari lak tu...sian ely..ko pun ..a'ah betul ckp bed tu...mn la tau ari tu korg g sunway kan..terdedah ke ...better pi klinik cepat..hope cepat sembuh n djauhi dr pelbagai pyakit ....

alyyani said...

uh, kak ai, kalau demam tu jgn biakan lama2. terus bawak gi klinik. harap demam biasa je la. moga mama & ely cepat sembuh...

fazilzura said...

lor cian nye 2 banak ni ..
ni dr g sunwy lagoon ke?

tepek le bonjela kak .. x pun garam .. beshh oo

eiza in the house.. said...

ciannya akak..ada ulser tu lagi la buat bdn rase tak sedapkan.. lagi2 kat mulut...moga cepat sembuh..amin

KasiH said...

ely demam plak ye...tp memg laa kak ai...skrg ni mudah sangat demam2 nih...hope ely cepat semboh..

Fiza Nordin said...

alalaaaa sian ko besan.kesian gak kat menantu aku tu...ko berendam lebih sgt tu...panas dalam badan tu keluo sume.

xpe...rehat banyak2.jgn culas makan ubat yek.klu rase nak p kinik tu plah...skrg ni mcm2 penyakit.risau gak...lagi plak aritu ko g tempat awam yg sgtlah terdedahnye.

hrp tak de ape2lah yek...cume demam biase je tu...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

skang ni klu demam bukan bleh duk diam je.
kene cepat2 bawak g klinik...
papepon kite doakan kak ai n family cepat sembuh..

ps : udah dapat ke tat nenas tu??..g tau erk klu da dapat ke lom dapat ke..

suked8787 said...

La....siannye ko K Ai...si ely tu berendam lama sgt kot kt lagoon hari tu...tu yg demam tu...

Adeiii sakitnya ulser...x tahan aku kalu dgr ulser ni...fobia...pedih siuttttttttt

Anyway, semoga ko ngan elly cpt sembuh.

iera_ayen said...

aritu aku citer pasal zkry ...skang elly lak demam...dh sihat ke dia ?? ko lak camner??

ko tu mmg dah sakit so take care ye zah...jgn merayap merata2 dah...dok umah diam2 tau!!...sbnrnya aku jeles tgk kowang pi PD la..sunway laaa... nk ikut gak

klik klik (^_^)