26.8.09

::DEN DAPEK AWARD::


Huyooooooooo!! Award cam budak underground punye je! ekekekeke..
Award ni aku dapat dari si SUHIDA COMEY, BED MANTAP & NOME CEKCI.

1. Letakkan logo award ini di blog anda.
SUDAH.


2. Anugerahkan award ini kepada 10 blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

Ada lebih dari 10 la. Aku nak kasi sume yg selalu singgah blog goblog aku ni.


3. Menyatakan penghargaan ini melalui 'backlink' dengan blog yang anda anggap paling
memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.

Tak terlink!! ramaiiiiiii :P


4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.

Tak terkomen plak aku. Pepandai la kowang amik sendiri kat sini ye..aku ikhlas..


5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada pemberi anugerah ini..

Mekaseh la kat kowang kasi aku award Friendship ni. Sayang kowang sume!!! Hope friendship kita ni akan kekal k..walaupon tak penah jumpa, aku sronok dapat kengkawan cam kowang sume..penghibur aku! hihihi..Mekaseh ye!


NI PLAK UTK KOWANG SUME!!!!!

ailebiu alls..


2 comments:

mamashasha said...

ailebiutu....

Unknown said...

sayang kak ai gak....wlaupun x pernah jumpa ..kekekkeke

klik klik (^_^)