11.8.09

::STAFF BARU::


BANGUN
tido tadi Along ngadu sakit tekak, selsema bagai. Skali aku rasa badan dia panas ooo! Cikgu dia plak dah pesan kalu sesapa yg demam selsema takyah dtg skolah. (takot kene tutup le tu :P) Abistu, takkan le aku nk tinggalkan dia sengsorang kat umah lak kan? Kang mau aku balik tengok dia dah keras kejong! Makanya aku angkut jelah dia skali kat opis ni. Leh je dia tido kat blakang tmpt biasa aku tido tu..


dlm kete pon tido..
baru lps mkn ubat demam + batok

e'eh..!
staff baru yek?

Aku plak pagi ni rasa cam dah sihat skit.
Mlm tadi lps makan ubat, dlm kul 8 lebih abg kaman PAKSA aku tido.

Dia la yg basuh kain, lipat kain, bagi anak2 makan, basuh pinggan, tidokan anak..
huhuhu..mekaseh bang. Ailebiu so muchy muchy!!


11 comments:

nita said...

lorrrr..
Along, ko tido jerr kat opis tuhh..
jgn wat keje..
tu musti mama paksa ehhh..
heheh!

kat sini pun kalo bebudak batuk ke demam ke cema-cema ke mmg tak yah gi sekolah.. bukan bebudak jerr.. mak budak pon dapat MC..

afsal_8281 said...

alahai kak ai
tuahnye la ko neh dpt abg laki mcm abg kamanmu itooo
tak payah suwoh buat sume

aku....
boyot2 kengkang2 bwk poyut pun
tertonggek2 basuh pinggan, sidai baju, kemas umah
abg laki aku???
sedia maklum leeerrrr

TuYa said...

along jangan le demam..
kalau demam makin kurus la kamu..

Tuya ni pun sakit2 tekak,selsema sket..tapi badan x panas lagi la..
lom kuarantinkan diri..heheheheh..

fazilzura said...

sonok tul le binik si abg kaman ni yek ..
siap kat opis ado pekerja baru ..
tp depan pc tu nmpak ceria je muke along

Unknown said...

Nasib opis ibu leh tdo2 kan... amboi, ibu kemain comey... mata cekci tuew.. hehe

Fiza Nordin said...

ish besan,skrg ni mmg banyak penyakit.lagi pulak budak2...mmg kene jaga2...

semoga alng cepat sembuh.menantu aku dah ok?

aj-saudagar-butik-cintaaliahgallery said...

cute lak along kat depan PC.....napak mcm betul2 staff.....Lalalala

Syafa said...

wah..along dah mcm betul2 tgh bekerja dah aku tgk kak ai...kahhh...ada gaya pekerja cemerlang tu..kahh...skolah dulu ye dikkkkkkkk

suked8787 said...

Uik...bila ko amik assistant baru tu, tp ku rasa cam pernah tgk budak itu...tp di mana ya? muahahahaaaaa

vee said...

amboi baiknye cik hubby ai ye...klu hubby kite..jgn hrp dia nk wat suma tu..huhu..
BTW, rajin2 mkn ubat ye..moga2 cepat sembuh..

Liza said...

erm k.ai baik tol la hubby akak tu ek? beruntung akak eh..

klik klik (^_^)