24.8.09

::MENGEMBEK DI WAKTU SAHOR::


LAUK sahor aku lagi sempoi!! main ikut dan je. Tp aku ingat kalau ada ikan masin baru mantop sahor aku. Ayam membuatkan tekak aku rasa mual plak dah. Asyik la ayammmmmmm. Isk! Tak baik plak aku ni. Dah le ayam tu pon laki aku bawak balik. Almaklumla laki aku kan pilot lori ayam ikan. makanya harus la sume benda tu free..hihihi..Syukur, rezki anak branak..

sahor pagi tadi...
ayammmmm (jugak) ngan telor mata kicap

bang!!! bangun bang!!
Ya Allah laki aku ni...

Ha, tadi cykeen ada tanye psl tangan abg kaman ye? Tangan dia tu bukannye melepoh apa pon..tu mmg dari lahir. Kira cam tanda lahir dia la tp cam besar melampau. hihihi..

KOPI SUSU KAMBING

UWEeeeeeeeeeeekkkkk!!!
Sib bek aku beli 2 peket kecik je.
Ni kopi ubat untuk pesakit2 kronik cam aku ni..
Aku jumpa kat kedai makan kat opis aku.
Sib bek aritu aku x beli sebungkus besar terus!
Dah le mahal mengutuk.
Sepeket utk semug ni $2.50.
Aku takleh telan la wei..sangat2 hamis!
Pelik gak aku, daging kambing bleh je aku bedal..
susu dia buat aku muntah kowang tau tak??!! hish!

Sib bek laki aku tukang perabis..



air sejuk gak yg sedapppp & nikmat!!!

(aku nk pitam tgk air sejuk ni! huhuhuhu)




5 comments:

ppb_ppkp said...

aloo abg kaman..sila makan nasik anda okeh..japg kak aizah nak sambung tiodqq..kahhhhh..kak ai.. sunyi kan bila anak2 xdak dirumah..

re: sambal petai terangkat juboq .hahahah....kak ai nak b agi brape bintang?>??

fazilzura said...

kahhh abg kaman siap leh lena tu ..

grow2g3th3r said...

meriah gak makanan sahur ko erk...kadang2 yg simple tu lah yg paling sedap dan nikmattttttttttt....

Bed said...

kak ai...aku paling berkenan kat telo kicap tu! sodap kau....abg kaman nape tu?samai gitew jadinye...penat sgt ke?

el said...

letih sgt ke abg kaman tu
hehehehe
cantek tol dia lena cam tu eh
kahhhhhhhhhhhh

klik klik (^_^)